• Anonym (petra)

Viktväktarna

Någon här med erfarenhet av viktväktarna? Har ni i så fall varit nöjda eller missnöjda? Är så gott som allt man kan köpa i butikerna i Sverige med i deras bas av livsmedel? Vad gör man om man äter ute? Vilken sorts person skulle ni säga att skulle få ut mest av viktväktarna? 

• Svar på tråden Viktväktarna
  • Mulelen

En person som är med i vv ska inte vara speciellt hungrig av sig, gilla lightprodukter och vara sjukt motiverad! Lycka till!

• zbaby

Jag är inne på min tredje omgång med VV, det är grymt.. gått ned 16 resp 10 kg.
    Första gången innan barn, andra gången mellan barn och nu efter. Otroligt nöjd!
    Det är otroligt enkelt med appen, man synkar med appen Hälsa i IPhone också. Perfekt!
    Aldrig hungrig, äter vad jag vill men mindre av vissa saker.

• Anonym (Nfnfnx)

Använde vv för ett par år sedan, älskade det! Gixk ner 9 kilo på 2,5 månad. Nu har jag fått två barn så vill börja igen men vet inte hur jag ska sköta det rent praktiskt med barnen - vill inte ge dem lightprodukter. Hur gör du?

zbaby skrev 2017-03-13 19:19:03 följande:

Jag är inne på min tredje omgång med VV, det är grymt.. gått ned 16 resp 10 kg.

Första gången innan barn, andra gången mellan barn och nu efter. Otroligt nöjd!

Det är otroligt enkelt med appen, man synkar med appen Hälsa i IPhone också. Perfekt!

Aldrig hungrig, äter vad jag vill men mindre av vissa saker.

• zbaby
    Anonym (Nfnfnx) skrev 2017-03-13 19:34:04 följande:

Använde vv för ett par år sedan, älskade det! Gixk ner 9 kilo på 2,5 månad. Nu har jag fått två barn så vill börja igen men vet inte hur jag ska sköta det rent praktiskt med barnen - vill inte ge dem lightprodukter. Hur gör du?

Nja, de äter lite annorlunda faktiskt..
    de får kanske pasta till kycklingen men då kör jag sallad.. men minicremefraische får de och minigrädde. Barnen är 4 & 8 och inte så kinkiga med maten. Idag åt vi potatisbullar och bacon. Valde kycklingbacon bara, de märker ingen skillnad.. funkar bra!
Svar på tråden Viktväktarna