• Anonym (När allt ställs på ändan)

Killen är "galen" i min röv, har du upplevt samma sak?

Sedan några år är jag tillsammans med en kille som nära nog "dyrkar" min bak och den bakre ingången. Vi har även vanlig sex men nästan alltid vill han avsluta med anala lekar i någon form. Jag gillar det i och för sig då jag är känslig där och ofta kan bli kåt av det men tycker också att det kan bli "lite väl mycket fokus på analen".

Dessutom undrar jag ibland om han egentligen har de spärrar som andra har. Att jag är snygg och sexig är väl en förklaring men han kan tex. först fingra mig där för att sedan fortsätta med att slicka. Det gör han regelbundet utöver analsex. Knappast nån gång är det några hinder för honom att göra så.

Ibland får man ju känslan av att han "kanske inte borde göra det" (nästan) varje gång vi har sex. Med det menar jag bara att det genom åren faktiskt borde varit tillfälllen då man kanske inte är lika fräsch där vilket ju då naturligt borde göra att han kanske begränsar detta lite. Men inte han, nej då, han bara fortsätter.

Är det någon som upplevt en kille som "håller på" som min gör med din bak? Där det liksom finns "dubbla känslor" hos dig för det han gör?

• Svar på tråden Killen är "galen" i min röv, har du upplevt samma sak?
  • Anonym (Tjej)

Ja jag har varit med om liknande. Killen sade då att för honom kändes det som att attraktiva tjejer alltid är fräscha, även när de är oduschade för att deras ofräschhet upplevs som fräsch iom att de är tjejer och så attraktiva på ngt sätt.

• Anonym (nope)

nej inte så där intensivt har jag varit med om. Låter nästan lite sjukligt om jag ska vara ärlig. Jag får bilder av en hund som sniffar en i baken och ska slicka. 

Anonym (......) skrev 2017-03-13 19:16:41 följande:

Heter han Jim?

Nej, vadå, känner du nån sån?
    Anonym (Tjej) skrev 2017-03-13 18:48:55 följande:

Ja jag har varit med om liknande. Killen sade då att för honom kändes det som att attraktiva tjejer alltid är fräscha, även när de är oduschade för att deras ofräschhet upplevs som fräsch iom att de är tjejer och så attraktiva på ngt sätt.

Oj vilken förklaring du fick! Att se fräsch ut och sen verkligen vara det. Någon lätt förenkling av verkligheten...

Skulle tro att fräschheten inte ens kan mätas. Sexighet är en sak men knappast hur fräsch man verkligen är. Kanske ligger det nåt i att de bara tror (killar alltså) att en snygg tjej alltid är lika "fräsch?" Jag vet en tjej som alltid ansågs så himla sexig av killar men hon hade inte riktig kol på läget. Ibland luktade hon inget vidare trots att hon precis duschat. Hon hade väl "fel på tvättmaskinen" om man säger så.
  • MrFlex

Jag är nog lika rumpfixerad som din man men jag lever inte ut lika mycket om jag inte vet att min partner gillar det lika mycket.

Vet din man om dina känslor kring detta eller lever han med uppfattningen om du gillar det lika mycket som han gör?

Anonym (nope) skrev 2017-03-13 18:50:16 följande:

nej inte så där intensivt har jag varit med om. Låter nästan lite sjukligt om jag ska vara ärlig. Jag får bilder av en hund som sniffar en i baken och ska slicka. 

Hihi, kul liknelse. De facto känns som det djuriska begäret är klart gemensamt. Killar=hundar...
  • suspect2011

Aa jag känner igen mig. Från två stycken. Ena mer långvarig relation o andra ett mer kk förhållande. Tror det handlar om att jag älskar det som fan o de märker hur djurisk man blir när man kör där. Känner mig inte heller föeberedd där nere alla gånger att man sköljt sig tillräcklugt innan men nästan som att det gör mannen vildare.

MrFlex skrev 2017-03-13 20:39:37 följande:

Jag är nog lika rumpfixerad som din man men jag lever inte ut lika mycket om jag inte vet att min partner gillar det lika mycket.

Vet din man om dina känslor kring detta eller lever han med uppfattningen om du gillar det lika mycket som han gör?

Jag har egentligen inte pratat så ingående med honom kring detta. Blir liksom inte att man konkretiserar sex på det sättet men en "massa frågor eller funderingar". Instundas av hetta känns mycket ok men det är liksom som om det från tid till annan kan "gå över gränsen". Då kan jag innerst inne bli lite fundersam om man är själv om att uppleva det såhär. För det borde man ju inte vara.
  • MrFlex
    Anonym (När allt ställs på ändan) skrev 2017-03-13 20:51:37 följande:
    Jag har egentligen inte pratat så ingående med honom kring detta. Blir liksom inte att man konkretiserar sex på det sättet men en "massa frågor eller funderingar". Instundas av hetta känns mycket ok men det är liksom som om det från tid till annan kan "gå över gränsen". Då kan jag innerst inne bli lite fundersam om man är själv om att uppleva det såhär. För det borde man ju inte vara.
    Jag tycker du ska prata med honom eftersom du upplever det som ett problem (ibland). Om du ställer upp kan det få negativa konsekvenser för ert sexliv på sikt.

Ett bekvämt sätt utan prat kan kanske vara att fösa bort honom under själva akten? Min fru brukar flytta min hand om hon inte vill ha någon anal stimulans. Gör hon det så förstår jag läget och lämnar rumpan helt under den sexakten. Det är smidigt för det uppstår ingen "obekväm stämning" på så sätt.
Svar på tråden Killen är "galen" i min röv, har du upplevt samma sak?