Killen är "galen" i min röv, har du upplevt samma sak?
Sedan några år är jag tillsammans med en kille som nära nog "dyrkar" min bak och den bakre ingången. Vi har även vanlig sex men nästan alltid vill han avsluta med anala lekar i någon form. Jag gillar det i och för sig då jag är känslig där och ofta kan bli kåt av det men tycker också att det kan bli "lite väl mycket fokus på analen".
Dessutom undrar jag ibland om han egentligen har de spärrar som andra har. Att jag är snygg och sexig är väl en förklaring men han kan tex. först fingra mig där för att sedan fortsätta med att slicka. Det gör han regelbundet utöver analsex. Knappast nån gång är det några hinder för honom att göra så.
Ibland får man ju känslan av att han "kanske inte borde göra det" (nästan) varje gång vi har sex. Med det menar jag bara att det genom åren faktiskt borde varit tillfälllen då man kanske inte är lika fräsch där vilket ju då naturligt borde göra att han kanske begränsar detta lite. Men inte han, nej då, han bara fortsätter.
Är det någon som upplevt en kille som "håller på" som min gör med din bak? Där det liksom finns "dubbla känslor" hos dig för det han gör?