• Anonym (Sökande)

Petig tjej söker tjej, vart letar jag ?

Vet att det funnits och finns flera liknande trådar

Men om jag som är i en bra relation men vill träffa en tjej för en trevlig stund, bor i en småstad och inte funnit de jag söker via bc. Vart ska jag leta?

Nackdelen med mig är att jag är ganska petig och vill att det ska stämma på fler plan än att hon också gillar tjejer. Jag är själv ganska vältränad i kroppen och tar hand om mig. Och det är ett av de "krav" jag har på hon jag träffar, då de helt enkelt attraherar mig.

Så har ni några tips eller finns du här på familjeliv?

• Svar på tråden Petig tjej söker tjej, vart letar jag ?
  • Anonym (M)

Vad har du mer för krav?

• Anonym (Sökande)

Att åldern på personen gärna får vara mellan 25-35 att hon har någonting innanför pannbenet, ser gärna att hon är erfaren då jag inte är det... det jag menar med mina "krav" är att de måste finnas en helhets attraktion och inte bara "Hej ska vi kn*lla"

• Anonym (Söker KK i Malmö)
    Anonym (Sökande) skrev 2017-03-15 13:59:45 följande:

Att åldern på personen gärna får vara mellan 25-35 att hon har någonting innanför pannbenet, ser gärna att hon är erfaren då jag inte är det... det jag menar med mina "krav" är att de måste finnas en helhets attraktion och inte bara "Hej ska vi kn*lla"

Fattar inte, du söker en KK, spelar väl ingen roll hur någonting utom sexet är? eller ska du lämna din nuvarande partner och vill först ha en ny?
  • lime1234

Nu har jag antagligen fördomar, men bc verkar rejält "white-trash", hade själv aldrig letat där. Gå ut på roliga ställen i en större stad (malmö/gbg/stockholm) och var öppen. Är du blyg leta på internet, man kan lära känna folk otroligt bra innan, kanske tom. bättre än IRL.

• Anonym (Nopp)
    Anonym (Sökande) skrev 2017-03-15 13:59:45 följande:

Fast... två tjejer kan inte knulla.
  • lime1234
    Anonym (Nopp) skrev 2017-03-18 23:50:46 följande:
    Fast... två tjejer kan inte knulla.
    haha, TS är busted, garanterat en kille som skapat tråden i hopp om någon ska nappa och börja skicka lättklädda bilder :)
  • lime1234

Skämt åsido. Varför denna petighet? Tror du seriös att du har får bättre sex för att tjejen är fit och väger säg 45 istället för 65. Väldigt mycket handlar om utstrålning, kommunikation och personkemi. Men du kanske vill ha allt? :)

Svar på tråden Petig tjej söker tjej, vart letar jag ?