• CinnamonGirl

    Smal klack?

    Skulle ni kalla det här för smal klack?





    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Svar på tråden Smal klack?
  • CinnamonGirl

    Så det kommer inte vara så jobbigt att gå hela dagar i dem? Har hört att det är jobbigare ju smalare klackarna är. Jag är inte så van med klackar med den här höjden nämligen...


    Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • Linnis92

    Jag personligen halvt dör av alla klackar så kan inte svara på det. Men du lär få ont i fötterna om du är ovan och ska gå en hel dag :p

  • flygrl

    Smala e dom ju inte MEN som redan sagts kommer du nog få ont om du e ovan. :/ Jag går ibland med riktigt smala klackar men ska jag va på benen mycket föredrar jag låg klack.:)

  • Domesticgoddess

    Som andra har sagt ; det är inte en smal klack MEN om du är ovan vid klackar är det nog bäst att börja öva hemma och gå kortare promenader.

  • CinnamonGirl
    Kokoskorven skrev 2017-06-15 14:38:16 följande:

    Supersnygga! Var köpte du dem? Cool


    De är av märket Minna Heino och inköpta på Footway i våras, men finns nog inte kvar nu. Jag fick sista paret av storlek 36.
  • sextiotalist
    CinnamonGirl skrev 2017-03-14 21:23:27 följande:

    Så det kommer inte vara så jobbigt att gå hela dagar i dem? Har hört att det är jobbigare ju smalare klackarna är. Jag är inte så van med klackar med den här höjden nämligen...


    Det har mer hur balanserad skon är, jag har haft skor med höga, smala klackar, som är lätta att gå och dansa i, skor med lägre klackar som inte alls är bra balans i.
Svar på tråden Smal klack?