• Rikard Andersson

    Kalsonger

    Hej! öppnar upp en fråga om dressmans jäkla kalsonger har ni också fel? på dom det går hål hela tiden, i sömmarna och det känns som jag bara köper och köper och kommer inge vart, vet ni nån kalsong model som håller måttet och pajar aldrig, jag använder boxerkalsonger skulle vilja ha den perfekta modelen av dom några tips?, vad brukar ni köpa?

  • Svar på tråden Kalsonger
  • Anonym (byxlös)

    Köp kvaltitet som är dyrare istället. det lär du tjäna på i längden om du ändå "köper och köper" billigt skit.

  • Farfallos

    Märkligt, för jag köper deras kalsonger med gylf (vilket knappt finns någon annan stans) och dessa har det aldrig gått hål på vad jag kan minnas. Resåren däremot pallar ju inte med hur många tvättar som helst, så av den anledningen brukar jag kassera dem efter 2 år kanske. Har och har haft några dyrare märkeskallingar också som har kostat fem gånger så mycket, men jag kan inte säga att de är bättre. De i särklass mest långlivade kallingar jag har haft köpte frugan på Ullared. Jag hade dem i säkert tio år, så de överlevde vårt äktenskap.

    ...men det är klart - vem fan vill vara gift med någon som har kallingar från Ullared

  • sextiotalist

    Sambon köper sina från HM, de håller tvätt efter tvätt (även formen).

  • Rikard Andersson

    hade en inbildning, om dom inte skulle kunna till värka kalsonger som va gjord av jeans tyg eller själv inne hållet tittade på ett par jeans på själva lappen och det stog 65% Bomull 35% Polyester och dom va från Pakistan, undra om inte det skulle funka.  

  • Anonym (NB)

    Här kör vi med New Body. De håller bra. Bra strumpor med. Går att beställa via hemsidan tror jag eller en klubb i närheten om man vill stötta barn/ungdomsidrotten.

  • Anonym (Gant)

    Bästa jag köpt till sonen är Gant. Helt överlägsna alla andra. Köper dessa på rea på nätet. Håller hur länge som helst.

    Har provat även andra märken, billiga som dyra. Marco polo, Björn Borg, Armani mm. Men nej. De flesta blir fula efter några tvätt.

    Är öppen för andra märken, men Gant äger och vinner!

    PS. Det är inte min mening att göra reklam för Gant. Ogillar egentligen märkeshysteri. :-/ men håller mig till hållbarheten och kvalitén - lönar i längden!

  • Anonym (Gg)

    Mannen köper från newbody och de håller formen år efter år. Enda anledningen till att köpa nya är för att stödja systersonens fotbollslag.

Svar på tråden Kalsonger