• Anonym (Idéer?)

Vilka platser är bäst?

I vilka ställen har ni gjort det för att krydda upp sexlivet?

Jag och min vän med förmåner försöker alltid hitta på nya saker i nya ställen.

Vi har gjort det på golvet, köksbordet hemma hos henne, ingången av min lägenhet, hemma hos våra vänner medan dem sov i deras rum, i olika toalett, hotellet, ett uterum, spegehall... och stranden (det var mörkt, kallt och det var vinter). Det är allt jag kan komma på just nu.

Vi vill göra det i en bil också och i skogen bland annat. Har ni flera ställen och idéer som ni kan rekommendera oss?

Har ni liknande erferenheter själva?

Vill ni dela med er så att vi kan bli inspirerade?

• Svar på tråden Vilka platser är bäst?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

På badplatser där det är tomt är spännande!

Gillar även att bada naken på sådana samt runka öppet på stranden.

• Pussan

På en tom skolgård under helgen (behöver ju inte vara mitt på skolgården, men i någon vrå) 
    I ett provrum i någon butik, dock bör det helst finnas ett flertal provrum...
    I källaren eller brandtrappan om ni bor i ett sånt hus
    Egentligen var som helst utomhus när det börjar bli mörkt.... i busskuren på kvällen eller i någon undanskymd vrå av tågstationen

• Mandarina1

Jamen varsomhelst utomhus på s a s allmän plats där det för tillfället är folktomt men man skulle kunna bli påkommen.

• Anonym (jodå)

Alla platser är bra så länge bägge vill, det är väll bara att testa. Bio är spännande, inte lätt men det går. Dansgolv, har testad, men det var nog några som såg Provrum, man får vara väldigt tyst. Hemma hos kompisar på fest, en snabbis bakifrån på golvet i tvättstugan (hihi). Hos föräldrarna på släktkalas, men då kom mamma på oss. Tyckte vi var borta länge. I bilen i biltvätt.   

• Ghoulish

Alla platser är ju bra sålänge man inte stör någon för mycket, älskade när mitt ex brukade gå troslös på stan dock så man kunde smeka när man kom åt, vi gillade att busa på Liseberg t.wx:)

• Anonym (TheBoss)

Kanske i ett garage?

Jag själv har försökt i ett flygplan (10 tusen meters klubben), men det var för mycket folk.

• Pussan
    Anonym (TheBoss) skrev 2017-03-18 13:02:54 följande:

Kanske i ett garage?

Jag själv har försökt i ett flygplan (10 tusen meters klubben), men det var för mycket folk.

Har sugit av Lover i ett plan, i mörkret på natten under en jacka. Det var häftigt och jag skulle älska att göra om det
  • Camaro71

Källaren i hyres hus funkar jätte spännande, även Liseberg toan garaget sambon kom ut när jag låg å skruva i bilen i kjol å utan trosor så hela härligheten ny rakad å våt så de syntes mumsigt

• AmandaNils
    Camaro71 skrev 2017-03-20 06:13:56 följande:

Källaren i hyres hus funkar jätte spännande, även Liseberg toan garaget sambon kom ut när jag låg å skruva i bilen i kjol å utan trosor så hela härligheten ny rakad å våt så de syntes mumsigt

Liseberg toaletten?

När jag var tonåring så gjorde jag det i min mammas säng när hon kollade på film i vardagsrummet med familjen.
  • Anonym (Missdi)
    Anonym (Idéer?) skrev 2017-03-15 11:58:38 följande:

I vilka ställen har ni gjort det för att krydda upp sexlivet?

Jag och min vän med förmåner försöker alltid hitta på nya saker i nya ställen.

Vi har gjort det på golvet, köksbordet hemma hos henne, ingången av min lägenhet, hemma hos våra vänner medan dem sov i deras rum, i olika toalett, hotellet, ett uterum, spegehall... och stranden (det var mörkt, kallt och det var vinter). Det är allt jag kan komma på just nu.

Vi vill göra det i en bil också och i skogen bland annat. Har ni flera ställen och idéer som ni kan rekommendera oss?

Har ni liknande erferenheter själva?

Vill ni dela med er så att vi kan bli inspirerade?

I ett zoo.
  • Rambo69

Min fru å jag har gjorde det inne på en möbelaffär Glad

• Aikido
    Rambo69 skrev 2017-06-24 17:36:26 följande:
    Min fru å jag har gjorde det inne på en möbelaffär Glad
    Provligga sängarna?
  • Rambo69
    Aikido skrev 2017-06-24 17:38:58 följande:
    Provligga sängarna?
  • Sorgmantel
    Aikido skrev 2017-06-24 17:38:58 följande:

Provligga sängarna?

Precis vad jag tänkte! Hahaha!
    En liten man hinner göra mycket medans en stor kvinna vänder sig. //Biglady
  • Reb84

Nakenbad följt av sex på hotellstranden, på Cuba.. vi fick nätt och jämnt på oss kläderna innan hotellsecurity gick förbi på sin runda ;)

• Anonym (på min tid... ;))

Jag hade en helt underbar sexpartner för många år sedan. Jag älskade när han drog in mig i bastun och vi hade långkörare där inne, varmt svettigt och otroligt sexigt :D

Eller när vi var superkåta men inte kunde vara hemma då det var folk där så vi gick ut mitt i natten  (sommar) i duggregn och hade sex i en vacker park mitt i stan. 

Svar på tråden Vilka platser är bäst?