ATTRAKTIONSLAGEN ?!
- TILL DE MED ETT ÖPPET SINNE -
Behöver tankar, välkommet från ALLA med ett öppet sinne för attraktionslagen!!
Kort om attraktionslagen så ni ska förstå min fundering. Attraktionslagen ask n you shall receive. Du kan ha mål och tankar till vad du vill nå. När du utövar attraktionslagen, va tacksam och visualisera det du vill nå Du kan även fråga efter tecken från universum som en ''bekräftelse'' för det du frågar efter. Du attraherar det som är i samma frekvens som dig - är du positiv får du positiva saker tillbaka. Jag är en boomerang! Jag började med att praktisera när jag var ledsen, men nu är jag tillbaka till mitt gamla vanliga jag - glad, positiv och kärleksfull + TACKSAM! Har även träffat andra under tiden, vilket har resulterat i att jag är medveten om att jag inte beroende av mitt ex för att vara genuin lycklig. Jag vill ha honom hos mig på grund av den kärlek jag känner till honom jag hoppas och tror att han innerst inne känner likadant. Hoppas att han släpper sin envishet och erkänner det för sig och mig ;)
ATTRAKTIONSLAGEN, utövar ni detta?
Snabbspolat - jag har praktiserat attraktionslagen - från att ha gjort det från en dålig utgångspunkt till att nu vara positiv! Jag har bl.a. frågat om att jag och mitt ex ska börja på ny kula och relationen vi har ska ha med varandra ska bli kärleksfull och lyckligare än den gamla vi hade med varandra.
Jag har sett tecken som berör mitt ex (tecken på att det du ber om är på väg till dig och att du ska få det) - specifika tecken jag har frågat efter! (inte vanligt att se dessa)
Jag är även troende och ber om att mitt ex ska komma tillbaka till mig och vara positiv till vår relation med mig!! Precis som jag är.
I fredags såg jag ALLA tecken och mådde hur bra som helst, jag bad även då (från en positiv plats som jag är i) om att få höra av mitt ex och att han ska känna kärlek när han är tillbaka hos mig.
Idag addade han mig på sociala medier - jag blev jätteglad och kände verkligen hur allt verkligen var sant attrakionslagen fungerar och och att mina böner är besvarade - det löser sig mellan oss nu!!! Sedan kollar jag min telefon någon timme efteråt och han har nu tagit bort mig. Vad tror ni jag ska göra nu? För jag känner mig ändå positiv och tror med hela mitt hjärta att vi kan ha en relation. Varför vi bröt var för distansen, kemin och vi tycker om varandra - allt det finns i relationen. Hoppas att han hör till mig, ringer eller messar till min mobil idag. Att han på grund av för mycket känslor tog bort mig i stundens hetta. När han lugnar ner sig känner han positivitet och glädje till mig och vill satsa på oss, som i början av vårt förhållande.
Hoppas hoppas hoppas!! Tack tack tack!!
Mitt drömscenario är att vi försöker och inelder en ny bättre relation!! Mer kärleksfull och glädjefylld än innan. Han inser att vi har mer att ge och vi ska ta det i vår takt och bygga upp något fantastiskt ihop, då får han släppa sin envishet och negativa attityd och ringa mig ;)))) Distans är inget hinder för oss!! Inte en långt, var positiv ger mer bra ting ;)))
Förväntar mig positivt besked av (det jag villa höra, ja jag vill verkligen satsa på oss. om det inte fungerar då gör det inte, men tror med hela mitt kropp och själv att vi har mer att ge till varandra fortfarande!!) **** till mig idag!!
Jag längtar till hans famn och att åka hem till honom!! Ler och är positiv när jag skriver detta. Min tro är så stark att det kommer ske!!! :)))
PS. Inga kommentarer om att jag ska låta honom vara, har inte kontaktat honom, utan han får komma till mig, jag hoppas att han gör det och jag känner mig så positiv och lätt, vilket jag tror är ett tecken på att han gör det!!