• Äldre 18 Mar 14:29
    3802 visningar
    5 svar
    5
    3802

    Spökstreck???

    Hjälp mig!! La ut igår med, men är så nojjig. Är jag gravid eller inte? Rfsu visar som på bilden, gjort 4 test och alla visar samma. Är det spökstreck? De kommer efter ca 8 minuter och stannar.

    Gjorde däremot ett test från cb idag, stod "inte gravid". :(

    Har ilningar i tjejmagen och har så ont i mina bröstvårtor som aldrig förr.

  • Svar på tråden Spökstreck???
  • Äldre 18 Mar 14:38
    #1

    Så sjukt! Jag har haft exakt samma svaga streck på RFSU, menar alltså exakt! Det var då också negativt på CB digital. Jag antog då att det var fel på testen då inget annat test visade positivt, bara RFSU.

    Å andra sidan var min mens, som kom tre dagar sent, väldigt märklig. Hade väldigt ont och ovanligt mycket klumpar. Så kanske tidigt missfall?

    Kan du köpa något annat test och se, som inte är RFSU eller digitalt? Det du visar på bilden ÄR ett positivt test.

  • Anonym (gravi­d)
    Äldre 19 Mar 02:06
    #2

    Jag tycker tyvärr strecket ser grå ut :(

    CB test visar positivt ganska tidigt, jag tog det testet 4 dagar innan BIM. Jag gjorde ett vanligt test innan CB och fick ett svagare steck än dig men färgen var rosa. Avvkta några dagar till och ta ett CB test igen. Lycka till :)

  • Äldre 19 Mar 06:08
    #3

    Jag har vid en graviditet fått plus på billiga stickor och samtidigt negativt på cb. Väntade ett dygn och testade med cb igen och då visade det positivt.

  • Wed 11 Nov 2020 20:30
    #4

    Jag fick ett spöksträck samma dag som BIM.Jag hade graviditetsymtom men Hcg stegrade aldrig och Spöksträcket behöll samma styrka.BIM+9 fick jag missfall.

  • Wed 11 Nov 2020 20:31
    #5
    EH86 skrev 2020-11-11 20:30:15 följande:

    Jag fick ett spöksträck samma dag som BIM.Jag hade graviditetsymtom men Hcg stegrade aldrig och Spöksträcket behöll samma styrka.BIM+9 fick jag missfall.


    Hade positivt Clearblue test
Svar på tråden Spökstreck???