• Anonym (Missf­all ?)
    Äldre 18 Mar 15:16
    2756 visningar
    11 svar
    11
    2756

    Inga Symptom ,orolig :/

    Hej

    Är i vecka 9,enligt min uträkning hade senast mens 19 jan.

    Men är det möjligt att inte ha några symtom ?det enda jag kände i ca v 6-7 var lite ömma bröst alltså de gjorde ont och de var allmänt stora,men nu är det också borta.

    Är det inte konstigt jag har inte känt någonting på alla dessa 9 veckor ?

    Har lite mensvärk ,även ont vid rumpan är det kanske svenken?det blir värst när jag går/promenerar mycket då har jag ont as mycket.

    Blir så nervös om något är tokigt ....men gjorde clearblue o vecka 5-6 visade gravid 2-3 sen väntade jag och gjorde ett till vid v 8, visade då gravid 3+, så det har inte "avstannad "på vecka 2-3 iallafall ... men det är jobbigt och vänta ända till v18 för att se ...kollade privat men det finns inget i närheten...bm säger ingeting mer än att ja det är olika....

    Men jag känner att det är konstigt att jag inte känt något mer än ömma bröst

  • Svar på tråden Inga Symptom ,orolig :/
  • Äldre 18 Mar 15:28
    #1

    Du är inte ensam om att ha få/lindriga symptom. Utebliven mens och lite småömma bröst är det enda jag haft. Har två friska barn. 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (Abc)
    Äldre 18 Mar 15:35
    #2

    Det tydligaste symtomet är att du inte blöder.

    Alla har olika starka eller svaga symtom, vissa känner ingenting. Men som sagt så länge du inte blöder så skulle inte jag oroa mig.

    Mensvärk utan mens är ett bevis på att bebisen växer.

    Lycka till

  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 15:44
    #3
    Kerubmamman skrev 2017-03-18 15:28:29 följande:

    Du är inte ensam om att ha få/lindriga symptom. Utebliven mens och lite småömma bröst är det enda jag haft. Har två friska barn. 


    Okej mina var ju svullna men det försvann efter en vecka när ömma bröst kommit så nu känner jag absolut ingeting mer än nedre magen som svagare mensvärk och sen ont i svanken ,speciellt när jag promenerar mycket...

    Lite konstigt folk kräks ju ,mår illa.... jag är så ogravid :/ super jobbigt att oroa sig enda till v 18 ,långt kvar
  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 15:48
    #4

    Just det ,förutom mensvärk och lite ömma bröst i en veckas tid så är jag som en häst var hungrig jämt,men det är borta det också nu kan jag äta en gång på hela dagen är inte speciellt hungrig... nojig

  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 18:16
    #5

    Ingen mer ?:/

  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 18:16
    #6

    Ingen mer ?:/

  • Anonym (Olika­)
    Äldre 18 Mar 18:30
    #7

    Jag har inte heller haft några särskilda gravid symptom så tidigt med någon av mina 2 barn. Bara lite molvärk i magen (som du har) och ja, utebliven mens då. Illamående blev jag först i runt v.10. Var du glad så länge du slipper det ;) Alla blir inte illamående heller för den delen. Har en vännina som väntar sitt tredje barn nu och hon har inte varken mått illa eller något annat med något av barnen. Det är helt enkelt olika.

  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Äldre 18 Mar 18:37
    #8
    Anonym (Olika) skrev 2017-03-18 18:30:22 följande:

    Jag har inte heller haft några särskilda gravid symptom så tidigt med någon av mina 2 barn. Bara lite molvärk i magen (som du har) och ja, utebliven mens då. Illamående blev jag först i runt v.10. Var du glad så länge du slipper det ;) Alla blir inte illamående heller för den delen. Har en vännina som väntar sitt tredje barn nu och hon har inte varken mått illa eller något annat med något av barnen. Det är helt enkelt olika.


    Okej vad skönt och höra ,detta är mitt 2 barn

    Med första började allt på engång ,mensvärk ,kräktes ,hungrig
  • Anonym (gick det bra?)
    Tue 26 May 2020 09:41
    #9
    Anonym (Missfall ?) skrev 2017-03-18 18:37:13 följande:
    Okej vad skönt och höra ,detta är mitt 2 barn

    Med första började allt på engång ,mensvärk ,kräktes ,hungrig
    Hej!

    Är i ungefär samma sits som dig nu. Gravid i v.7 och har absolut noll symtom. Känner mig inte gravid alls :( 

    Hur gick det för dig sen? Blev det en liten bebis? <3

    Kram!
  • Anonym (Gravi­d)
    Tue 26 May 2020 09:54
    #10

    Lite samma här, ungefär lika långt gången som ts och "gick det bra", ömma bröst, ibland mol i magen men inget mer. Jag förväntar mig inte särskilt tydliga tecken så här tidigt i graviditeten.

  • Anonym (Missf­all ?) Trådstartaren
    Sat 20 Jun 2020 22:14
    #11
    Anonym (gick det bra?) skrev 2020-05-26 09:41:17 följande:

    Hej!

    Är i ungefär samma sits som dig nu. Gravid i v.7 och har absolut noll symtom. Känner mig inte gravid alls :( 

    Hur gick det för dig sen? Blev det en liten bebis? <3

    Kram!


    de är ett gammalt tråd ja startat för 3 år sedan ??
Svar på tråden Inga Symptom ,orolig :/