• Viccan

Tidigt missfall?

Jag hade äl den 8.3, alltså 1,5 veckor sedan. 9 dagar senare (i fredags) hade jag en brun flytning och jag trodde att det var en nidblödning. Igår (lördag) kom det mer blod (trosan var röd/brun) och idag kommer det mest blodslem. (Ursäkta, blir lite detaljerat här nu.)

Tror ni detta är ett tidigt missfall? Eller kan man ens få missfall före beräknad mens? För en nidblödning ser väl inte ut såhär? Tacksam för svar!

• Svar på tråden Tidigt missfall?
  • carolinheiner

De e nog ingen som kan svara på om de e mf eller inte.. ibland så rubbas mensen.. äl sker tidigare.. tycker inte du ska oroa dig.

• Viccan

Tack för era svar. Dock vet jag mes säkerhet att det inte är mensen, för jag vet med säkerhet när jag hade äl.

• carolinheiner

Förstår då inte din fråga.. OM du nu e så säker på att de inte e mens.. då har du svarat på din egna fråga.

• Viccan

Jag kanske var lite otydlig. Mens vet jag att det inte är, men funderar alltså om det är missfall, nidblödnimg eller bara en mellanblödning.

• Orkide
    Viccan skrev 2017-03-19 08:18:59 följande:

Jag kanske var lite otydlig. Mens vet jag att det inte är, men funderar alltså om det är missfall, nidblödnimg eller bara en mellanblödning.

Hur vet du att det inte är tidig mens..?
  • EpicNurse

Om du tar ett gravtest Så får du svar. Man har positivt gravtest om man får missfall!

• Mmmmh

Hej! Har du gjort en gravtest nu? Som det tidigare nämnts, om du inte fått ett plus så är du nog inte gravid och det är en tidig mens.

Även om du vet när ÄL ägde rum betyder det inte säkert att du blev gravid ????.

Svar på tråden Tidigt missfall?