Flört med upptagen kille
Under ca två månaders tid så har en kille flörtat med mig på gymmet. Vi tränar på samma tider och väldigt ofta, så det blir i alla fall 5-6 dagar i veckan som vis es på just gymmet.
Innan han började flörta så kände jag att han kollade in mig i säkert ett år.. Sedan började han sakta men säkert att säga hej, som utvecklades till att han började ta på min axel, min rygg osv. när han gick förbi, vi ler till varandra och jag han kollar ofta på mig från andra sidan gymmet, när vi är i närheten av varandra så kollar han alltid djupt in i mina ögon, på ett sådant sätt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nu har han även frågat vad jag heter och andra allmänna frågor om mig, vart jag bor, ålder och ah allt möjligt... Vi har i kanske tre veckors tid nu kramats flera gånger och han har varit fysisk på andra vis också, genom att ta på min höft osv. Hans kompisar hejar på mig och pratar med mig och allt har varit så otroligt tydligt att han är intresserad.
Men nu har jag fått reda på att han har flickvän och jag är otroligt förvirrad och vet inte hur jag ska tänka... Detta var inget som han nämnde utan kom på tal genom en av hans vänner...
Jag är verkligen intresserad av honom och jag är fortfarande övertygad om att han gillar mig med...
Vet inte hur jag ska tänka eller vad jag ska göra?
Har jag missuppfattat alla tecken och signaler? När det gäller just det så absolut det hade jag kunnat om det BARA hade varit att han hälsade på mig, för man måste kunna utan att det ska vara något mer. Men när man lägger ihop alla andra saker som han har gjort så kan jag väl ändå inte misstolkat allt?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-19 20:52
Kan lägga till att han kallar mig för "gorgeous", "fina", "snygging", "snygg-kombinerat med mitt namn" och jag har hörde honom säga till sina vänner innan vi började prata att "där är den där snygga tjejen".