• MianZ

när köpa barnvagn?

Jag är i v 19 snart och har hittat en jättefin barnvagn..men tycker att det känns så tidigt att köpa. Hur tidigt köpte ni barnvagn?

• Svar på tråden när köpa barnvagn?
  • Ina 73

Går in i v 18 imorgon och vi har bestämt oss för vilken vagn vi vill ha. Försäljaren sa att med tanke på leveranstid och semster så bör vi beställa i mitten på april. Vi betalar då en handpenning på 1000kr som vi får tillbaka om något skulle hända. Man bör nog vara ute i ganska god tid om man inte vill stå utan vagn och det är ju inte så kul om det är varmt ute, då vill man ju gå ut med sin bebis.

• Tola

vi köpte vagn då ungefär! vi hittade en vagn som vi ville ha och tänkte att ska man köpa alls på slutet så blir dte ju så dyrt! köpt vagnen om du vill du:) det skulle jag gjort!

• stress

Är i v.26 och har våran hemma, tycker inte man behöver vänta tills ett visst datum. Om det mot förmodan skulle hända någonting så kan man ju alltid sälja den eller spara tills man behöver den en vacker dag. Det känner man ju själv.

• Glinda

Vi har beställt vagn, jag är i v. 20
    Dels därför att vi visste vad vi ville ha och dels därför att de sa att det kan ta upp till 3 månader att få den levererad + att juli går bort för semestrar. Skulle det hända något får vi tillbaka handpenningen och behöver alltså inte hämta vagnen

• cateye3

vi köpte vagn häromdan och är i vecka 23, men vi kollade på vagn lååångt innan :)

• Lalalong

Vi beställde vagnen i vecka 25 eller så tror jag. Men det var för att vi inte bestämt oss innan. Hade vi vetat tidigare vad vi ville ha så hade vi säkert beställt ännu tidigare.

• Filifjonkan

Beställde den i v.26 men den får ligga kvar i affären tills det är dags...

• vinterpinglan

Vi köpte vagnen när vi hade varit på ultrljudet i v 18.
    Vi köpte den oxå för att det var ett jättebra pris på vagnen och det fanns inte så mång kvar.

• mixa

Vi har nyss köpt våran=)
    Det är verkligen jätte kul att välja bland alla vagnar "men dyrt" tyvärr.
    Jag är i vecka 26 bf 17 juni 2006 man måste nog vara ute ganska tidigt då det är leveranstid m.m.
    LYCKA TILL=)

• Vix

Köpte våran i v 14. Varför ska man vänta när man har hittat den man vill ha! Har nu bara två veckor kvar till BF och längtar tills vår lilla skrutt ska ligga i den.

• Maerion

Beställde typ v 33.. men hon sa att det bara skulle ta två-tre veckor..

• Ania

Man ska nog bara känna efter själv när man tycker att det är dags sist köpte jag vagn i v24 nu kommer jag nog vänta ett tag till v 28 efter köns UL men sen ska jag börja shoppa loss =).

• eyolovyn

köpte vagn i v.8...lite tidigt tycker även jag, men den var beg. på annons för jättebra pris, så vi kunde inte låta bli...har senare hört att vi gjort ett bra köp!
    jag tycker inte att v.19 är för tidigt! känns det rätt så känns det rätt! lycka till!

• jolan27

Vi shoppar nog vagnen denna eller nästa vecka. Är i v 25 nu. Känns lagom att köpa den nu. Leveranstid är 4 v.

• Enantiodromia

Vi kommer att beställa vår vagn när vi har varit på UL, dumt att ha beställt en enkelvagn om det visar sig vara två därinne...

• Cinnalinna

I vecka 30 köpte vi vagn.

Svar på tråden när köpa barnvagn?