• Camaro71

Onanera utan att komma? ??

Hej undrar hur många som brukar små smeka sig utan att komma alla gånger bara mysa? Men, Kvinnor. Själv gör jag de väldigt ofta de är väldigt härligt att bara smeka till man är nära att explodera.

• Svar på tråden Onanera utan att komma? ??
  • In trouble

Det händer väl emellanåt att man gör det ;)

• kvarnfot

Jag fattar inte vad det skulle vara för mening med det...
    Onanerar jag gör jag det för att få orgasm. Har jag sex med tjejen så har vi något som kallas för förspel för att bli kåta....

• Anonym (Ollon)

Det händer ofta, är kille och gillar att ligga och smeka kuken och pungen, med allt från halvstånd till betongklubba, och jag kommer kanske 30% av gångerna.

• Anonym (Nudist?)

Ibland har jag mastuberad och kommit lite åt gången. Jag spänner mig allt jag kan och slutar exakt när jag ska få utlösning (en liten del av satsen kommer) och då smörjer jag in min könsorgan med sperman (speciellt ollonet) och allt blir mer ljuvligt och skönare. Könsorganet blir så vått och kladdigt... ibland har det känts skönare än sex med min kk.

Jag delar min sats i olika delar för att jag vill inte förlora min sexlust när allt kommer på en gång.

Ni borde prova det någon gång och ni kommer absolut inte att ångra er.

• Camaro71

Låter härligt själv brukar jag sluta när första droppen tittar ut från ollonet

Svar på tråden Onanera utan att komma? ??