• Anonym (Fritiof)

    Gå naken

    Hej!
    Hur ofta går ni naken hemma? Frugan och jag går nakna när vi känner för det. Skulle aldrig tänka mig att sova i en pyjamas äckligt varmt och instängt. Livet är lättare utan kläder. 

  • Svar på tråden Gå naken
  • Pussan

    Ibland helnaken när jag är själv. Men inför en partner vill jag vara sexig och attraktiv och då tycker jag inte helnaket är bäst. Gärna en kjol som slutar mitt på rumpan eller genomskinlig topp eller något, men inte helnaket. Ett par höga klackar räcker förstås bra ibland

  • Anonym (Fritiof)
    Pussan skrev 2017-03-21 22:45:24 följande:

    Ibland helnaken när jag är själv. Men inför en partner vill jag vara sexig och attraktiv och då tycker jag inte helnaket är bäst. Gärna en kjol som slutar mitt på rumpan eller genomskinlig topp eller något, men inte helnaket. Ett par höga klackar räcker förstås bra ibland


    Låter mysigt! Kör du utan trosor?
  • Camaro71

    Pussar de låter väldigt spännande gillar din tanke hel naket är inte lika sexigt tycker inte jag i allafall måste få fantisera lite å längta till man få en liten glimt av de härliga

  • Anonym (Man)

    Nja naken känns lite naket.

    ÄR jag ensam hemma går jag alltid i en tröja och ett par tjocka strumpbyxor. (Är kille).

  • Anders 386

    Inte ofta. Och i princip aldrig inomhus. Lite ohygieniskt att sitta naken i soffor o stolar där gäster kan sitta.

    Däremot sommartid finns inget bättre än att efter en dusch gå ut på altanen och känna vinden o solen mot den nakna kroppen. Det är riktigt nice. Cool

    Ibland när jag är ensam hemma kan det bli att gå naken i trädgården också, lite härlig känsla. 

  • Anonym (Nudisten)

    Vi är ett nudist par och det är väldigt sällan vi bär kläder på oss både i hemmet eller i trädgården,vi är ofta på naken bad sommar tid.

  • flygrl

    Går nog inte omkring naken alls. Utom när jag byter om eller på väg i eller ur duschen.

  • Pussan
    Anonym (Fritiof) skrev 2017-03-22 05:04:57 följande:
    Låter mysigt! Kör du utan trosor?
    Absolut
  • HelenStrand

    Jag håller med Pussar är sällan naken men även ensam hemma så har jag gärna något sexigt på mig. Negligé, kimono, kjol gärna strumpbyxor utan trosor halv öppen blus. Gärna klackar.

  • Girkflickan

    Så gott som aldrig. Tycker sällan det blir tillräckligt varmt i det här landet för det (utom korta tider på sommaren) och jag har lite för stort miljösamvete för att brassa på inomhusvärmen så mycket.

  • Anonym (OSTBULLE)
    Anders 386 skrev 2017-03-22 08:44:49 följande:

    Inte ofta. Och i princip aldrig inomhus. Lite ohygieniskt att sitta naken i soffor o stolar där gäster kan sitta.

    Däremot sommartid finns inget bättre än att efter en dusch gå ut på altanen och känna vinden o solen mot den nakna kroppen. Det är riktigt nice. Cool

    Ibland när jag är ensam hemma kan det bli att gå naken i trädgården också, lite härlig känsla. 


    Fast nu var frågan gå naken, inte sitta i soffan naken.
  • Anonym (OSTBULLE)
    HelenStrand skrev 2017-03-23 09:46:05 följande:

    Jag håller med Pussar är sällan naken men även ensam hemma så har jag gärna något sexigt på mig. Negligé, kimono, kjol gärna strumpbyxor utan trosor halv öppen blus. Gärna klackar.


    Varför det om du är ensam hemma?
  • Pussan
    HelenStrand skrev 2017-03-23 09:46:05 följande:

    Jag håller med Pussar är sällan naken men även ensam hemma så har jag gärna något sexigt på mig. Negligé, kimono, kjol gärna strumpbyxor utan trosor halv öppen blus. Gärna klackar.


    Anonym (OSTBULLE) skrev 2017-03-23 16:09:16 följande:
    Varför det om du är ensam hemma?
    Jo men det förstår jag och gör också ofta. Det är en njutning att känna sig sexig, man tänker sig att ¨detta kan jag ha i morgon kväll¨  t ex....
  • Anonym (Fritiof)

    Enligt en utredning är det nyttigt att exempelvis sova naken och det gör vi alltid. Enda gången jag sover med kalsonger är när sover hos bekanta. Det är OK när man exempelvis har duschat men då är det en förutsättning att man inte har insyn. Nakenbad är nyttigt och mycket skönt! Men exempelvis när man seglar och förtöjt vid en holme bör man göra det undanskymt. Springa omkring naken på ön tycker jag visar dålig respekt om andra människor är där.

  • dje

    Härligt att vara naken. Efter kommit hem från jobbet tar jag mig en duch. Går sedan naken hemma.

Svar på tråden Gå naken