• Anonym (Loads)

Mannens sperma - vad tycker du som tjej egentligen om det?

Mycket av mannens fokus handlar om att uppnå orgasm och få spruta ut sin sperma. Sannolikt en direkt följd av mänsklig evolution då detta måste till för fortplantningen och för människans överlevnad. Detta var nu ett bra tag sedan men det kan fortfarande tillskrivas en avgörande betydelse särskilt under mindre perspektivet dvs. för att den egna avkomman tillblivelse plus ett antal andra faktorer som måste finnas förstås.

Vad tycker du som tjej egentligen om detta, "naturens fenomen?" Om det fokus som läggs på att han "måste" få orgasm och själva sperman i sig själv? Kan det ses som ett "nödvändigt ont " i själva sexet, kanske har du någongång sett det som "avtändande" eller är det alltid ett alltigenom upphetsande ögonblick då han sprutar ut sina strålar?

Säg vad du egentligen tycker och tänker om detta!

• Svar på tråden Mannens sperma - vad tycker du som tjej egentligen om det?
  • Anonym (Ja du)

Jag gillar inte sperman alls och tycker inte det är särskilt upphetsande när han kommer. Det är även synd att mannens sprut = sexets slut. (Så tänker nästan alla, självklart finns undantag men ärligt talat: de allra flesta män OCH kvinnor ser sprutet som finalen/avslutningen. Trist!)

• Aquamarine

Alltigenom upphetsande, älskar när han kommer, sprutar. Det är inte just sperman i sig som är upphetsande, isolerat s a s, utan det faktum är att han är så otroligt upphetsad.

• Anonym (Blä)

Sperma luktar illa och är kladdigt och äckligt. Inte ett dugg upphetsande alls. Mannens njutning och klimax kan absolut vara upphetsande men själva spermasprutet hade jag gärna sluppit. (Förlåt alla fina män- ta inte det här personligt- jag gillar er- det är bara sperman jag inte riktigt förmår uppskatta).

• j a d e d

Jag tycker ingenting om det där illa författade dravlet men det kanske beror på att jag tycker det är dravel samt på att det inte går att applicera på hur sexlivet ser ut i min relation, jag har över huvud taget aldrig legat upprepade gånger med en man som endast fokuserar på sig själv - medvetet eller grottmannavetet. Men om du undrar om jag gillar sperma, så yes, massor. Kul med en färsk tråd på ämnet :D

• Cerena

Jag gillar när han kommer i mig men inte alltid de gånger han vill att jag ska ta det i munnen eller svälja sperman. Min kille har en svaghet för att jag ska suga honom till orgasm oavsett om den varit i fittan eller mitt bakhål dessförinnan. Sånt kräver en del och också att jag själv är väldigt upphetsad för att jag ska tycka om det. Det är ju inte alltid man känner så även om sex är skönt för det mesta. Men jag tillhör nog inte de tjejer som är stormförtjust i sperma om jag säger så.

• Anonym (iuuusch)
    Cerena skrev 2017-03-21 22:13:27 följande:

Jag gillar när han kommer i mig men inte alltid de gånger han vill att jag ska ta det i munnen eller svälja sperman. Min kille har en svaghet för att jag ska suga honom till orgasm oavsett om den varit i fittan eller mitt bakhål dessförinnan. Sånt kräver en del och också att jag själv är väldigt upphetsad för att jag ska tycka om det. Det är ju inte alltid man känner så även om sex är skönt för det mesta. Men jag tillhör nog inte de tjejer som är stormförtjust i sperma om jag säger så.

Oj, jag skulle bli tokig!

Tycker att det är lite synd att det luktar och smakar illa. Men gillar när min pojkvän kommer i mig, men det är ju för att jag vet att han är en bra man och älskare. När jag tänker på främmande mäns sperma är det avtändande, och bara tanken på att hypotetiskt bli inseminerad av en okänd man gör att jag ryyyseeeer
  • Pussan
    Aquamarine skrev 2017-03-21 21:37:49 följande:

Alltigenom upphetsande, älskar när han kommer, sprutar. Det är inte just sperman i sig som är upphetsande, isolerat s a s, utan det faktum är att han är så otroligt upphetsad.

Precis, men det är ju en följd av hans upphetsning/kåthet att han sprutar och jag älskar att få det i mig eller på mig. Sen håller jag också med ett tidigare inlägg att det är ju synd att det betyder färdigknullat på ett tag. 
  • Anonym (Färdigknullat)
    Pussan skrev 2017-03-21 22:36:46 följande:
    Precis, men det är ju en följd av hans upphetsning/kåthet att han sprutar och jag älskar att få det i mig eller på mig. Sen håller jag också med ett tidigare inlägg att det är ju synd att det betyder färdigknullat på ett tag. 
    Vem har sagt att det betyder färdigknullat?
    Jag brukar köra flera gånger efter jag har sprutat, ibland direkt ibland med en micro paus på 30sec.

Ibland slaknar den helt men efter 10-15 sec sug så är jag tillbaks i fighten ;)
  • Anonym (Upp)

Precis vad jag tänkte skriva.

Anonym (Blä) skrev 2017-03-21 21:42:48 följande:

Sperma luktar illa och är kladdigt och äckligt. Inte ett dugg upphetsande alls. Mannens njutning och klimax kan absolut vara upphetsande men själva spermasprutet hade jag gärna sluppit. (Förlåt alla fina män- ta inte det här personligt- jag gillar er- det är bara sperman jag inte riktigt förmår uppskatta).

• Anonym (Lina)

Tänder inte på just sperman, däremot resan dit Flört
    Men det är ok, han får gärna spruta över mina bröst. Mest gulligt att han har det så skönt, lilla bubben.

Svar på tråden Mannens sperma - vad tycker du som tjej egentligen om det?