• RebeckaOlander

Snälla nån?

Jag är nu på bim+5 och ingen mens o inget plus :( testat massa gånger nu o de e helt blankt :(

Jag har haft i typ en vecka nu som att de känns som träningsvärk i magen, de ilar i ljumskarna ner mot låren o o de känns inte som den typiska mensvärken jag brukar ha, har även MASSA flytningar som är typ vita ogenomskinliga, o har illamående främst på kvällarna. Har änna gett upp om att de ska komma plus nu utan bara väntar på att tant röd ska komma så vi kan fortsätta att försöka :(

Snälla nån som kan ge nån solskenshistoria som kan ge mej lite hopp ändå om ett plus?

• Svar på tråden Snälla nån?
  • Jitterbug

Hej!

Jag var en sen plussare, både nu och i tidigare graviditeter. Jag köpte känsligare test (10 mIU/ml jämfört med det vanliga 25 mIU/ml) och fick då mycket svagt positivt några dagar efter beräknad mens (kommer inte ihåg exakt när). Någon dag senare fick jag svagt positivt även med vanliga test. 'Testa tidigt' brukar de heta, testa det eller prova med vanligt test om ett par dagar till! Det är inte ovanligt med 'låghormonare'. :)

• fluffinen

Jag har liknande problem så hoppar in här om de är okej. min mens har uteblivit 12 dagar nu och idag anade jag ett litet svagt streck men kan lika gärna vara spök. Har aldrig haft utebliven mens så blir fundersam.. Har fruktansvärt ont i ryggen och brösten känns konstiga och jag har lite illamående från stund till stund. Börjar bli orolig nu så ska åka till gyn imorrn och testa där och kolla vad som kan vara fel. Hoppas på ett överaskande positivt besked och att ägget bara satt sig sent o jag är låghormonare eller nått men tvivlar starkt..

Hoppas de visar sig ett plus för dig!

• RebeckaOlander

Usch jag fattar inte varför kroppen ska hålla på så!

Ja ryggen har jag oxå ont i nere vid svanken så fort jag gör nått eller sitter för länge.

Jag testa med clearblue tidiga idag men de e tok blankt :(

Hoppas vi båda får våra plus snart! Uppdatera gärna hur de går hos gyn imorgon

Svar på tråden Snälla nån?