• Markko

    Markko is back in town...

    Bhuu nu skrämde jag er Spöke

    Ment, tro det eller ej! Men här är jag, livs levande!
    Vem kommer ihåg mig? Va? va? va?  Nalle

  • Svar på tråden Markko is back in town...
  • Markko
    Froken Lokens skrev 2017-03-23 17:52:44 följande:

    Minns dig inte.


    Rota i skafferiet då Solig
    Kerubmamman skrev 2017-03-23 17:35:45 följande:

    Självklart kommer jag ihåg dig.  


    Hihi, bra nu ska det bli ordning på det här stället igen. Muhahaha Demon
  • Markko

    Kerubmorsan har en 404 hemlig sida från Area51... hmm. Bilden känns bekant... Något med Ängla.... är det gamla namnet

  • Kerubmamman
    Markko skrev 2017-03-23 18:22:42 följande:
    Kerubmorsan har en 404 hemlig sida från Area51... hmm. Bilden känns bekant... Något med Ängla.... är det gamla namnet
    Näe, nån ängel har jag aldrig varit {#emotions_dlg.djavulsk}. Bilden har jag inte använt till nåt annat konto. Jag tror inte du skulle komma ihåg mig, jag var rätt anonym på den tiden (i förhållande till dig och din syster Kyss)

    När lämnade du FL? 9-10 år sedan? Det är nog inte så många som är kvar, när barnen är större är det inte lika intressant att stöta och blöta småsaker här..
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Markko
    Kerubmamman skrev 2017-03-23 20:17:26 följande:
    Näe, nån ängel har jag aldrig varit {#emotions_dlg.djavulsk}. Bilden har jag inte använt till nåt annat konto. Jag tror inte du skulle komma ihåg mig, jag var rätt anonym på den tiden (i förhållande till dig och din syster Kyss)

    När lämnade du FL? 9-10 år sedan? Det är nog inte så många som är kvar, när barnen är större är det inte lika intressant att stöta och blöta småsaker här..
    Nähä, tänkte på en annan... Du kanske är hon Russin Dubbet?... Oj, lämnade nog 05/06 så 11-12 år sedan snarare men nu får det nog bli fart igen... men sidan har visst blivit rätt tattig och dålig, bara reklam o svårnavigerad. 
Svar på tråden Markko is back in town...