Tips på doula i Uppsala?
Hej, som rubriken lyder önskar jag tips på doula i Uppsala. Någon som själv har erfarenhet av detta och således någon att tipsa om? Eller kanske vet du någon som haft hjälp av en doula? Alla tips välkomnas :)
Hej, som rubriken lyder önskar jag tips på doula i Uppsala. Någon som själv har erfarenhet av detta och således någon att tipsa om? Eller kanske vet du någon som haft hjälp av en doula? Alla tips välkomnas :)
Ingen?
Hej!
Jag är utbildad FUR Doula (föda-utan-rädsla koncept) ???? , så hör gärna av dig till mig med dina frågor och funderingar. ?? Jag träffar dig gärna och berättar mer (naturligtvis kostnadsfritt)????.
Varma hälsningar Rúna
De här tusentals frågetecken skulle egentligen vara fina smilies
Jag eftersöker också en Doula i Uppsala, väcker lite liv i tråden med förhoppningar åt oss båda =)
Jag kan tipsa om Märta Cullhed som driver "Föda med stöd". Suverän tjej som även är barnmorska.
Hej!
Vad roligt att höra att ni önskar att föda med doula. Är själv doula men verksam i Stockholm. Via odis hemsida kan du hitta doulor som är verksamma i Uppsala: www.doula.nu/uppsalas-lan/ kika även under Stockholms län då en del doulor där även är verksamma i Uppsala. Har ni några frågor eller funderingar hjälper jag er gärna att svara på dem. Med vänlig hälsning, Annica