Kan inte styra mina tankar!
Jag blir så trött på mig själv. Jag lever i ett förhållande med min sambo, och det är helt okej. Han är jättemysig och trots jobbiga tider i somras och höstas har vi nu en harmonisk relation. Problemet är dock jag. Jag kan inte låta bli att fantisera om och flirta med en manlig kund jag jobbar ganska nära med. En annan kund brukar hälsa genom att krama om mig och låta handen dröja sig kvar i min svank. Dessutom är det en kille som jobbar på min dotters skola som visar intresse för mig, vilket gör mig smickrad och nervös, för han är cool och söt, men det gör mig också hejdlöst kåt. Jag blir också kåt av den kvardröjande handen och av flirtandet med den andre. Jag känner ett så starkt driv i det här att jag ofta har svårt att tänka på annat. Jag fantiserar om hur underbart det skulle kännas att ligga med de här männen, och gärna andra också om de är trevliga. Det är så att jag går omkring och längtar efter att jag ska få komma ensam med dem, att närmanden ska göras, kyssar och smek och allt möjligt.
Jag har alltid haft en stark sexualitet, och i förhållanden har jag varit trogen så länge förhållandet inte har varit helruttet. Vilket mitt och min nuvarande sambos var, i somras och höstas. Jag var otrogen med en gammal klasskompis och det var underbart. Så himla skönt att känna en annan kropp mot mig och i mig. En som var stenkåt och som jag blev stenkåt på. Jag vill inte göra såhär mot min sambo, för jag vet själv hur hemskt det är att bli utsatt för. Jag vill verkligen vara trogen och måste få ur de här idiotiska tankarna ur mitt huvud. Det känns som att jag öppnade upp möjligheten till att ligga med andra när jag var otrogen denna gång. Sen trodde jag att det gick över när han upptäckte det, vilket det gjorde men bara kortvarigt.
Ett problem är nog också att jag kopplar väldigt mycket av mäns uppmärksamhet till sex. Visar han intresse för något hos mig? -Aha, han vill ligga med mig. Vad är det för självbild då?