• FinaFlikkan

Hans snopp..

Min kille kan inte dra tillbaka förhuden när han har stånd, den är för trång.
    Hade sex för första gången för inte så länge sen, men det var inte skönt för honom.
    Han kommer inte, och tycker inte det känns särskilt mycket.
    Kan det bero på att förhuden ligger över ollonet och gör det mindre känsligt?
    Vad kan man göra åt det?

• Svar på tråden Hans snopp..
  • Anonym (?)

omskärelse? Många som gör!!

• Neko

Känns det skönt för honom när han onanerar då?

Annars är det vanligt att sex inte känns skönt för killen de första 10 gångerna ungefär, för man måste liksom 'vänja' sig vid känslan, det känns ju annorlunda än onani, skönt på ett annat sätt.

• wamma

Sånt är inte ovanligt, man brukar då gå till docktorn o han ger bedövning o gör en liten någonting (inte omskärelse) och vipps så funkar det utan problem.

• Anonym (?)

Jag tror att den enda skillnaden när han onanerar är att han måste ha lite olja/glidmedel..men jag är inte säker!

• FinaFlikkan

jo det är skönt för honom när han onanerar...
    men det känns knappt nånting för honom när vi har sex, så var det inte för min förra kille.
    om vi "omskär" honom eller vad man ska kalla det, kommer det vara skönare för honom tror ni??
    tack för svaren!

• Nika75

Det där är ganska vanligt. Om han har problem ska han definivit gå till en läkare. Läkaren gör ett mindre ingrepp (man behöver INTE göra en hel omskärning)... Förhuden kan också töja sig med tiden, men det kan bli problem om man har sex och strängen går av (AJ!). Det läker också förstås, men rådet är att han kollar upp det.

Angående om det blir skönare så tror jag säkerligen det. Som det är nu spänner och drar det i förhuden och det slipper han ju om han gör ingreppet!

• Anonym

Min man är omskuren för att han hade för trång förhud och vi njuter nu i fulla drag av vårt sexliv!!

Lycka till!

• Anonym (mju)

Dessutom är omskurna snoppar så sjukt mycket snyggare och det är mycket mera hygieniskt.

• Anonym (jag)

min kille är omskuren och han kan runka, lite glidmedel/handkräm/babyolja så går det så bra så. och jag håller med Anonym (mju) om att det är mycket snyggare,ser och är fräschare.

men jag säger som de andra, skicka pojken din till doktorn. det ska inte vara obekvämt att ha sex.

• Anonym

Min kille har för trång förhud och vi har ett underbart sexliv. I början var han lite orolig men med tiden så har det bara gått bättre och bättre, det gäller bara att vara försiktig.

Ingen som är med en kille som valt att INTE göra ett ingrepp?

• Tess71

Jag tror också att han skulle behöva kunna dra ner förhuden för att kunna tvätta sig om inget annat, så uppsök läkare är mitt råd.

Vill bara tillägga att jag tycker att en snopp med förhud kan vara jättefin!
    Min kille har enligt mig en perfekt snopp, jämntjock, rak och lång Hihi!

• FinaFlikkan

ja jag ska försöka få med honom till doktorn.
    anledningen till att jag vill att han ska göra ett ingrepp är inte för att det är något direkt fel med trång förhud, men jag vill ju att han ska ha det skönt när vi har sex :(
    ollonet är ju känsligt, kan det vara att själva huden ligger för ollonet som han inte känner något? tänk om vi skulle göra ett litet ingrepp men det fortfarande inte känns nåt, då måste det vara fel på mig ju..... blir så ledsen bara.. för att han blev så besviken...

• Anonym (här med)

Jag tycker att om han besväras av det borde han gå till en läkare.
    Det här hände oss vilket inte behöver hända er. Jag skriver det för att få er att skratta lite.

Min pojkvän hade trång förhud.
    Han hade valt att inte göra något åt det och han hade inga problem med sex. Tills han mötte mig
    En dag när vi hade sex var jag för ivrig.
    Jag juckade för fullt när jag hör hur han säger att jag ska ta det lugnt för att någon av oss blöder.
    När vi tittar på hans k-k så ser vi att han blöder därifrån.
    Jag hade spräckt han.
    Hahahah, nu skrattar vi åt det men då var det inte så kul.
    Kram

• FinaFlikkan

till här med:

spräckt han? hela förhuden eller bara den där strängen?
    skrattar lite åt det men blir samtidigt väldigt orolig..

• Mella23

Man SKA gå till doktorn det ska inte vara så!! Förhuden ska gå att dra tillbaka!

• Anonym (här med)

Det var nog förhuden som sprack lite.
    Vi behövde inte åka till sjukan. Det slutade blöda efter ett tag och det sved ett tag också när vi hade sex.
    Men nu fungerar den som vanligt och man kan dra tillbaka förhuden.
    Det var inte meningen med att skrämmas utan för att få er att skratta

Mella23: Min sambo hade varit hos läkaren och där hade dom frågat om han ville göra något åt det. Men eftersom min pojkvän inte ville det så tyckte de att det var ok.

Finaflikkan:Han kan ju gå till läkaren bara för att visa den. Det behöver ju inte betyda att de gör något åt det om läkaren tycker att det är ok och om din pojkvän e nöjd som det är.
    Han måste ju gå dit någon gång iallafall för att testa för könssjukdomar (inget illa menat).

• Anonym

Mella23: Och vad händer om man INTE går till läkare? Det är väl upp till killen om han är nöjd eller inte? Min är som sagt nöjd och jag kan bara hålla med.

Vi har också märkt att förhuden liksom har tänjts lite under tiden vi har varit tillsammans och haft ett aktivt sexliv.... men den går fortfarande inte att dra tillbaka.

• Anonym

Hej!
    Vill han inte omskära sig så kan han använda Betnovat 0,1%-salva. Receptbelagt men det är ju bara bra att få en undersökning.
    Kram

• Nisen

En jag känner hade samma problem. Han var tvungen att åka till farbror doktorn när han var typ 15år. vad doktorn gjorde vet jag inte, men han har inga problem nu i vuxen ålder.

Svar på tråden Hans snopp..