• Anonym (Trådstartaren)

Kan man vara 60% bi och 40% hetro?

Vuxen kvinna, inte säker på mig läggning.

I unga år drogs jag inte till något kön. I yngre tonår drogs jag till tjejer. Senare tonår till killar.

Sedan runt 20-25år åldern till tjejer igen. ca 25-30år  någon blandning. och nu ca 35 är jag tok galen i homosexuella killar.

Vad är jag?
    Vad har jag för läggning?

Hjälp mig snälla.
    Kan tända på både tjej-tjej  Kille-kille och kille-tjej.

Har dock aldrig varit med en tjej så hur vet jag om jag verkligen gillar det? ( nej, finns ingen att prova med)

• Svar på tråden Kan man vara 60% bi och 40% hetro?
  • Anonym (Anna)

Men kära du, varför dela in dig så svart och vitt i olika läggningar. Du behöver inte va antingen för tjejer eller för killar . Du kan va 90% för killar (hetero) och 5% för tjejer och resten 5% för transsexuella.

Vad folk tänker för mycket hela tiden ..

• MissNastrax

Mig veterligen är man bi om man gillar båda och man behöver inte aktivt vara intresserad av båda samtidigt.

Jag anser mig själv vara bi men föredrar män överlag. När jag var yngre var det tvärtom.

• Anonym (Man)

Jag upplever sexualiteten lite som en gråskala. Tror man kan vara allt från helt hetero till helt homo.

Du är normal.

• Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (Man) skrev 2017-03-25 03:34:51 följande:

Jag upplever sexualiteten lite som en gråskala. Tror man kan vara allt från helt hetero till helt homo.

Du är normal.

Ja, det är nog det jag undrat. Om jag är normal, för känner mig så..kluven. Om någon skulle fråga om min sexuella läggning skulle jag inte veta vad jag ärligt skulle svara. och det känns lite kosntigt, att inte "veta".
  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (Anna) skrev 2017-03-25 02:05:14 följande:

Men kära du, varför dela in dig så svart och vitt i olika läggningar. Du behöver inte va antingen för tjejer eller för killar . Du kan va 90% för killar (hetero) och 5% för tjejer och resten 5% för transsexuella.

Vad folk tänker för mycket hela tiden ..

Dela in sådär slumpmässigt procentaktigt var nog bara en liknelse på hur jag känner mig på insidan. Delad och lite förvirrad.
  • Anonym (Trådstartaren)
    MissNastrax skrev 2017-03-25 02:09:59 följande:

Mig veterligen är man bi om man gillar båda och man behöver inte aktivt vara intresserad av båda samtidigt.

Jag anser mig själv vara bi men föredrar män överlag. När jag var yngre var det tvärtom.

Men hur vet man om man ens är Bi, har du varit med nåda könen? Jag har aldrig varit med någon tjej. Kommer nog heller aldrig få tillfälle ( blyg av mig) men hur ska jag då veta att jag verkligen gillar tjejer på riktigt.
  • Plupp73

Jag är ingetdera. Kan inte definiera mig som hetero, inte som lesbisk.

Jag blir förälskad i personlighets- och utseendedrag som jag oftare hittar hos kvinnor än hos män,

Helt enkelt.

Så jag har bara de senaste 15 åren blivit kär och förälskad i kvinnor....och lever mycket hellre med en kvinna (vilket jag gör sedan 7 år)

• John22
    Plupp73 skrev 2017-03-25 05:52:11 följande:

Jag är ingetdera. Kan inte definiera mig som hetero, inte som lesbisk.

Jag blir förälskad i personlighets- och utseendedrag som jag oftare hittar hos kvinnor än hos män,

Helt enkelt.

Så jag har bara de senaste 15 åren blivit kär och förälskad i kvinnor....och lever mycket hellre med en kvinna (vilket jag gör sedan 7 år)

Du är med andra ord bisexuell, oavsett vad du vill definiera dig som.
  • Anonym (Bi)

Jag har haft sex med några tjejer men mest killar. Men skulle aldrig kunna tänka mig att leva i en relation med en tjej. Tjejer är endast sex för mig. Ser mig självklart som Bi :)

Svar på tråden Kan man vara 60% bi och 40% hetro?