• Anonym (Halka)

Lubrikation?

Hur funkar du? Min frus lubrikation funkar så att hon måste ha ständigt ökande upphetsning under ligget för att halkan ska fortsätta ända fram till orgasmen. Om upphetsningen sjunker bara lite så slutar lubrikationen och man måste "börja om". Alternativt använda glidmedel. Det oavsett hur känslig och upphetsad hon är. Det gör det givetvis svårare att sexa, jag vill göra det skönt för henne men det är jobbigare för både henne och mig att måsta avbryta, svårare att vara spontan o.s.v.

Hur funkar du? Svårt att veta hur de flesta funkar, då man inte direkt frågar sina bekanta om sådana saker. Besktiv gärna i kommentarerna om du vill.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lubrikation?
  • Anonym (A)

Det räcker under hela sexet. Men hur svårt ska det va att bara ta lite glidmedel som rutin?

• Anonym (Halka)
    Anonym (A) skrev 2017-03-26 11:58:19 följande:

Det räcker under hela sexet. Men hur svårt ska det va att bara ta lite glidmedel som rutin?

Inte svårt alls, men är mycket svårare att vara spontan och att variera sig. Rutin som i alltid på precis samma sätt kan bli trist. Även om man gillar hamburgare på grillen vill man kanske inte ha det varje dag, ibland känner man för strandpicknick och ibland vill man ha korv och makaroner. Känns lite orättvist att inte kroppen funkar som den ska när hjärnan gör det...
  • Anonym (Tjej)

Beror på upphetsningsgrad. Är den hög så är jag mkt våt både innan under och efter. Är den inte så hög så är den obefintlig innan, blir våt under men inte jättemycket och det håller i sig till slutet men tar som sagt ett tag att komma igång.

Får jag ont eller ngt under så kan det försvinna.

• Pentra

Är i stort sett våt 24/7. Vaknar på nätterna och kan oftast känna en halkbana upp emellan mina ben. Och än våtare blir jag vid sex, fast då svämmar det vanligtvis floder ur mig så det kan nog inte kallas vanlig lubrikation... ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (Man i kalasbyxor)
    Pentra skrev 2017-03-26 13:12:05 följande:

Är i stort sett våt 24/7. Vaknar på nätterna och kan oftast känna en halkbana upp emellan mina ben. Och än våtare blir jag vid sex, fast då svämmar det vanligtvis floder ur mig så det kan nog inte kallas vanlig lubrikation... ... Med vänlig hälsning, Pentra

Du är härlig!
    Hur många gånger om dagen onanerar du?
  • Pentra
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2017-03-27 17:04:14 följande:
    Du är härlig! Hur många gånger om dagen onanerar du?

Jag onanerar i stort sett varje dag, och det kan bli flera gånger, men låter det inte alltid gå så långt att det leder till orgasm. Jag brukar vakna på nätterna och smeka mig själv till sömns igen, kan även sitta i TV-soffan under ett täcke och ta hand om min våta (dock inte när barn är närvarande såklart), och det händer att jag ibl smiter undan på jobbet och tar mig en snabb och skön stund. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Smurre

Jag och tjejen provade bakifrån och hade rikligt med glidmedel det var jätte bra en helt ny upplevelse för båda.

• kvarnfot
    Smurre skrev 2017-03-30 00:17:25 följande:

Jag och tjejen provade bakifrån och hade rikligt med glidmedel det var jätte bra en helt ny upplevelse för båda.

Vad har det med att vara blöt i fittan att göra???
Svar på tråden Lubrikation?