• Anonym (Keyholder)

    Kyskhetsbälte med spikar

    Hej

    Jag och min man har en tid ägnat oss åt manlig tvingad kyskhet. För att göra en lång historia kort så bär han en CB-6000, och jag är hans "keyholder" som bestämmer vad som sker och när den ska av och allt.

    (För den kvinna som inte vet vad detta handlar om så rekommenderar jag starkt att kolla upp det. Även om det nu var min man var den som först presenterade det som en av sina fantasier, som jag var väldigt frågande inför från början, har det nu blivit jag som är den som njuter i fulla drag av detta.)

    Hursomhelst, lite då och då inför vi lite nytt, och den här gången är det jag som har sett en kyskhetsbur med vassa spikar i. Typ en sån här:

    chastityspikes.tumblr.com/post/134283484713

    Hans CB-6000 verkar väldigt bekväm, och fördelen med den är att han - ur fysisk synvinkel - kan ha den i princip hur länge som helst. Perioderna han bär den förlängs dessutom varje gång (ca tre veckor nu), och periodvis ger han mig både en eller två orgasmer om dagen under många dagar i sträck - och dessutom heeelt underbara sådana.

    Det jag undrar angående den med spikar i är i vilket syfte den är tänkt att användas. Jag vet att varje gång han blir hård i sin CB-6000 så stramar det en del, men det gör inte ont. Denna däremot kommer ju göra jätteont. Den kan alltså bara vara för att använda kortsiktigt - typ en kväll. Jag är inte sadist, så jag vill inte tillfoga honom smärta bara för att det ska göra ont. Är det alltså ingenting för oss? Eller upplever män något annat i detta fall? Finns det någon anledning att sätta den på honom, och vad kommer den tillföra?

  • Svar på tråden Kyskhetsbälte med spikar
  • Anonym (David)

    Hej
    Jag har lite erfarenhet av kukburen du nämner, som är den mest populära tror jag. Jag har aldrig provat en med spetsar, men skulle kunna tänka mig något sånt här.

    Som du säger är det ingenting han vill (eller ens kan) gå till jobbet med, för ibland styr man inte över erektionen själv. Men ibland gör man, och det är väl det som en sån kan "rätta till". Med CB-6000 kan han inte få orgasm, men han kan fortfarande t.ex. kolla porr. Det tar ju mest bara stopp, men gör inte ont. Så den med spetsar är mer effektiv eftersom han måste skjuta undan alla erotiska tankar helt, och så fort han gör en sexuell eller sensuell association så måste han tvinga sig själv att fokusera på något helt annat. Och lyckas han inte kommer han lyckas när spetsarna börjar tränga in i skinnet, bara att det också innebär att han måste sitta ner och kvida lite.

    Personligen tycker jag den verkar lite spännande, men kanske mer att använda enskilda kvällar eller helger. Den skulle t.ex. fungera utmärkt som "bestraffning" under en kortare period. Samtidigt en lite spännande tanke att slicka henne och samtidigt vara förbjuden att ens närma sig erotik i tanken. Men kanske att hon behöver vara lite sadistiskt lagd. Eller åtminstone så pass dominant att hon själv finner njutning i att förvägra honom i princip allt.

  • Robert 832

    Ett cb3000 som jag har går att bygga med spikar av olika storleksom biter olika djupt. (använder medellånga spikar).
    Syftet med det är att träna en manlig slav att avsexualisera kvinnor. Han ska inte bli tänd eller tänka på andra kvinnor som eventuella sexpartners utan endast tillåtas tänka på dig på det sättet.
    Ska det användas psykologiskt så träna på sådant sätt att han bär den utomhus när du inte är närvarande. Träffar han då andra kvinnor måste han helt avsexualisera dom, särskilt om han gått perioder utan utlösning, eller känna spikarna bita.
    Väl hemma kan du låta honom ta av den och teasa honom till erektion, kanske t.o.m vidröra och reta upp honom innan du nekar och låser honom igen.
    På det sättet lär han sig med tiden att du är hans enda utlopp och att det ändå är du som har kontrollen.
    Problemet som kan uppstå är att om du inte teasar ibland kan han avsexualisera kvinnor helt och då förlorar du din makt.

    Annars om du är sadistiskt lagd kan du välja att teasa honom med den på just för att det ska smärta. ;)

  • Anonym (Lång)

    Kollade lite snabbt på nättet efter CB-6000, den längsta var 9,5 cm, hur får man in snorren i den?

  • Anonym (Svart tjej)

    Har ingen kille just nu men gillar det för min nästa.

  • Meddelande borttaget
  • Robert 832
    Anonym (Svart tjej) skrev 2023-11-29 03:51:27 följande:

    Har ingen kille just nu men gillar det för min nästa.


    På dig eller honom?
Svar på tråden Kyskhetsbälte med spikar