Tatueringar + lyxfällan
Hur kommer det sig att i princip alla som är med i Lyxfällan har tatueringar?
Hur kommer det sig att i princip alla som är med i Lyxfällan har tatueringar?
Haha. Det har jag också undrat över!
För de som är söndertatuerade är sossar och trash!
För de som är söndertatuerade är sossar och trash!
Vad jag har märkt är att många på lyxfällan verkar vara lite bonniga av sig.
Har inte märkt att ovanligt många på lyxfällan har tatueringar så håller inte med om den premissen.
Kanske känns så för dig för att du reagerar och letar efter tatueringar? Eller för att du inte är van vid att hänga i så unga kretsar där tatueringar är vanliga?
Tänkte du på hon som hade Family First tatuerat över hela brösten, rökte massa men sket i att betala barnomsorg och barnförsäkring och tyckte mat var dyrt, för hon måste kunna som hon sa unna sig saker? Såg avsnittet nyss men det var nog repris.
Har inte märkt att ovanligt många på lyxfällan har tatueringar så håller inte med om den premissen.
Kanske känns så för dig för att du reagerar och letar efter tatueringar? Eller för att du inte är van vid att hänga i så unga kretsar där tatueringar är vanliga?
Jag gissar att tatueringar är populära i den socioekonomiska gruppen som de flesta lyxfällandeltagare tillhör. På samma sätt som att de flesta i Paradise Hotel har tatueringar. Jag lägger dock ingen värdering i det, jag gillar tatueringar!
Jag gissar att tatueringar är populära i den socioekonomiska gruppen som de flesta lyxfällandeltagare tillhör. På samma sätt som att de flesta i Paradise Hotel har tatueringar. Jag lägger dock ingen värdering i det, jag gillar tatueringar!
Något jag också reflekterat över. De gångerna jag zappat förbi programmet har deltagarna haft tatueringar. Nu vet jag inte vad en tatuering kostar, men jag gissar på att några har säkert lagt ner mer pengar på sina tatueringar som de som lagt pengar på bröstförstoring.
Man har ju kritiserat annat, men just tatueringarna har man inte nämnt
Visst är det så! Man brukar oftast kunna se att de föredrar en viss typ av heminredning också. . .