• Anonym (Ledsen tjej)

Blir avvisad hela tiden

Hej!

Jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart 2 år. Vi har ett så bra förhållande, och vi har alltid roligt med varandra. Allt är bra förutom en sak..

Vårat sexliv, det existerar inte.,

Vi är 20 och 21 år gamla och han vill aldrig ha sex med mig längre. Spelar ingen roll vad jag gör, har provat allt,

Pratade med honom och han säger att han är trött osv sen fick jag ur honom "men sex är inte lika intressant när man är i ett förhållande" det tog faktiskt på mig.

Jag blir alltid avvisad och när jag har på mig sexiga underkläder så säger han bara "nej tack". Om vi väl har sex så är det bara han som njuter eftersom jag faktiskt är obekväm på den fronten.,

Och jag vet att han kollar porr och sådant och kollar in andra tjejers kroppar, det har aldrig varit ett problem tills nu. Blir svartsjuk och mitt självförtroende är på botten. Han blir bara arg när jag försöker prata om det..

Någon som har varit i samma sits eller varit i min pojkväns sits som kan hjälpa mig? Det börjar bli för jobbigt att aldrig få närhet..

• Svar på tråden Blir avvisad hela tiden
  • Anonym (B)

Närhet och sex är viktiga för att ett förhållande ska lyckas.Låter mera att ni skulle passa bättre att vara varandras polare istället för förhållande.

• Schack73

Han kanske inte vill för att han märker att du inte njuter och är obekväm med det. Han kanske vill ha sex med någon som vill ha sex för sin egen skull och tycker om det. Vad är det som är obekvämt med att ha sex och varför fortsätter du försöka när du inte vill i grund och botten?

• Anonym (Anna B)

DUMPA!!!!
    Du är för ung för att leva så.....

• Underhill

En alldeles för stor skillnad i lust till intimitet och närhet i en relation blir efter ett tag svår att leva med. Bör finnas någon form av balans och kompromiss som funkar för båda oavsett vem det är som har mer eller mindre lust. Oftast blir det dock den med mindre/låg lust som sitter med taktpinnen och det i sig är inget konstigt om du frågar mig...för vem vill vara intim med någon som eventuellt inte vill!? Dumpa är väl inget direkt råd eller tips, men med tanke på att ni är så unga som ni är så hade jag övervägt det, såvida din partner inte vässar till sig. Frågan är vad ni och din partner vill med er och er relation?...kanske inget man tänker på i de unga 20 :) 

E vi överens så kör vi
  • Grottbjörnens fru

Jag hade inte heller velat ha sex med någon som känner sig obekväm. Varför försöker du få till sex om du inte gillar det?

• Anonym (Jepp)
    Anonym (Anna B) skrev 2017-03-28 07:18:06 följande:

DUMPA!!!!
    Du är för ung för att leva så.....

Verkligen. TS förtjänar nåt bättre, särskilt som han inte ens vill prata med henne om det så ser det ju lönlöst ut.
  • strumpan400

Verkar som du provat allt. Kanske dags att se sig om efter något annat. Något som du verkligen vill ha. Eller vill du alltid leva så här?

• simpson86
    Anonym (SåÄrDet) skrev 2017-04-02 10:05:23 följande:

Har du blivit tjock eller nåt så han har blivit avtänd??

Haha här går vi rakt på sak, jag tror ändå att om man älskar en person så tänder man också på den. Så isåfall har han tappat känslorna för henne.
Svar på tråden Blir avvisad hela tiden