• Anonym (Fel eller inte ?)

Gjorde ett fake konto

Jag har träffat en kille ett halvår, han påstår att han är sååå kär och visar det när vi är med varandra. Vi träffades genom en dejt app. Så han har såklart många andra tjejer på tex instagram därifrån. Och alldeles i början när vi träffades så började han följa säkert 5 tjejer om dagen (alla betydligt yngre än honom själv) när vi träffats rätt mycket och bestämt att vi bara skulle träffa varandra så sa jag att jag inte tyckte det var jätte roligt att han börja följa alla dessa nya tjejer hela tiden. Så det upphörde då och han sluta även följa vissa. Men alla följare låg kvar. Nu till saken då , jag har blivit väldigt sårad i mina tidigare relationer och säkert därför jag störde mig på detta. Men till min dumma idé jag skapade ett fake konto och började följa honom . Skrev att vi pratat förut och att jag undra om han ville ses. Han svara då att nej tyvärr jag är upptagen men ha det så bra och glada gubbar. Lite senare under dagen kommer frågan vad heter du på fb? Jag svarade då att vad spelar det för roll om du inte vill ses. Då skrev han nej men lite underligt du skriver nu efter så här lång tid. Sen avslutade han samtalet igen med typ lycka till. Sen en vecka senare fick jag ett nytt meddelande på fake kontot där det stod att han addat mig på snap alltså en fake snap som inte ens fanns. Jag blev då så sårad och tänkte såklart han är som dom andra jag träffat. Ringde då upp och avslöjade att det var jag och att jag inte ville ha mer med honom att göra. Han i sin tur sa då att jag visste det var du , du hade bara massa konstiga följare och skrev så himla påfluget. Vi diskutera fram och tillbaka och jag känner bara nu ska jag tro på att han fatta att det var jag eller ska jag bara tro att han är en fuckboy som såg sin chans till en ny tjej.....

• Svar på tråden Gjorde ett fake konto
    Tofflans skrev 2017-03-30 18:06:01 följande:

Herregud, vilken jobbig tjej du verkar vara!

Killen kommer förhoppningsvis springa åt andra hållet!

Aa tanken finns hos mig med faktiskt.
  • Anonym (Man)

Alltså han har ju inte gjort något. Hade han sagt att han gärna träffades, eller att han var singel eller något annat så hade du ju fått något "bevis".

Nu avslöjade du ju dig för tidigt, så han har ju inte gjort något fel. Hade nån tjej varit på mig o sökt kontakt kunde jag mycket väl bli nyfiken, och försöka komma på vem det var. Han ville kanske bara se en bild på tjejen ifråga. Lite hårt att dumpa killen för att han addade en tjej på Snapchat

Hade jag varit dig så hade jag nog friat killen från misstanke. Du har ju rätt tunna bevis om man säger så. Som kille hade jag nog blivit lite ledsen om min tjej inte litade på mig o höll på att "testa" mig på det viset.

Anonym (Man) skrev 2017-03-30 18:12:17 följande:

Alltså han har ju inte gjort något. Hade han sagt att han gärna träffades, eller att han var singel eller något annat så hade du ju fått något "bevis".

Nu avslöjade du ju dig för tidigt, så han har ju inte gjort något fel. Hade nån tjej varit på mig o sökt kontakt kunde jag mycket väl bli nyfiken, och försöka komma på vem det var. Han ville kanske bara se en bild på tjejen ifråga. Lite hårt att dumpa killen för att han addade en tjej på Snapchat

Hade jag varit dig så hade jag nog friat killen från misstanke. Du har ju rätt tunna bevis om man säger så. Som kille hade jag nog blivit lite ledsen om min tjej inte litade på mig o höll på att "testa" mig på det viset.

Hej super tack för ditt svar!!

Jag hade bilder på en vän ( som han inte vet vem det är , hennes idé att jag skulle göra detta för att se ) låter ju så jäkla löjligt men hon känner mig och vet min historia om hur jag blivit sårad tidigare osv. Så han såg bilder , han var ändå nyfiken om vad hon hette på fb och la till henne på snap. Vet inte gör man det när man är i en relation med någon man påstår man vill leva hela livet med? (Jag hade inte gjort det ) och sen att han säger jag visste det var du , han kan ju aldrig vara säker.
  • Anonym (kim)
    Anonym (Fel eller inte ?) skrev 2017-03-30 18:18:34 följande:
    Hej super tack för ditt svar!!

Jag hade bilder på en vän ( som han inte vet vem det är , hennes idé att jag skulle göra detta för att se ) låter ju så jäkla löjligt men hon känner mig och vet min historia om hur jag blivit sårad tidigare osv. Så han såg bilder , han var ändå nyfiken om vad hon hette på fb och la till henne på snap. Vet inte gör man det när man är i en relation med någon man påstår man vill leva hela livet med? (Jag hade inte gjort det ) och sen att han säger jag visste det var du , han kan ju aldrig vara säker.
    Men snälla nån! Vem fan har inte blivit sårad tidigare? Det är en del av livet!

Ge killen en ärlig chans eller dumpa han!
    Anonym (kim) skrev 2017-03-30 18:24:09 följande:

Men snälla nån! Vem fan har inte blivit sårad tidigare? Det är en del av livet!

Ge killen en ärlig chans eller dumpa han!

Absolut så är det ju alla har väl blivit sårade , men tror att min otur har legat lite högre än genomsnittet.

Men ja det är väl kanske det man får göra : /
  • Anonym (Vvh)

Tycker det är märkligt att bara för att man blivit blåst och sårad tidigare så har man en fribiljett att bete sig hur som helst? För du verkar tro att du kan det.

Och innan du ifrågasätter, ja jag har också blivit jävligt sårad då mitt ex var otrogen många gånger, men jag gör inte såna omogna saker som du gjorde.

Anonym (Vvh) skrev 2017-03-30 18:26:26 följande:

Tycker det är märkligt att bara för att man blivit blåst och sårad tidigare så har man en fribiljett att bete sig hur som helst? För du verkar tro att du kan det.

Och innan du ifrågasätter, ja jag har också blivit jävligt sårad då mitt ex var otrogen många gånger, men jag gör inte såna omogna saker som du gjorde.

Jag tror absolut inte att jag har något frikort, jag tvekade länge om jag skulle göra det. Men tänkte också om det var ombytta att min kille gjorde så här mot mig . Hade jag blivit arg? Nej jag hade bara inte svarat på personen som försökte få kontakt.
  • Anonym (Mia)

Gud bevare mig för svartsjuka människor!
    Ts, du borde skämmas.
    Hade jag blivit utsatt för det du gjorde så hade det varit tack och adjö.

• Anonym (a)

jag tycker ni verkar knepiga båda två, släpp det, gå vidare 

Svar på tråden Gjorde ett fake konto