Gjorde ett fake konto
Jag har träffat en kille ett halvår, han påstår att han är sååå kär och visar det när vi är med varandra. Vi träffades genom en dejt app. Så han har såklart många andra tjejer på tex instagram därifrån. Och alldeles i början när vi träffades så började han följa säkert 5 tjejer om dagen (alla betydligt yngre än honom själv) när vi träffats rätt mycket och bestämt att vi bara skulle träffa varandra så sa jag att jag inte tyckte det var jätte roligt att han börja följa alla dessa nya tjejer hela tiden. Så det upphörde då och han sluta även följa vissa. Men alla följare låg kvar. Nu till saken då , jag har blivit väldigt sårad i mina tidigare relationer och säkert därför jag störde mig på detta. Men till min dumma idé jag skapade ett fake konto och började följa honom . Skrev att vi pratat förut och att jag undra om han ville ses. Han svara då att nej tyvärr jag är upptagen men ha det så bra och glada gubbar. Lite senare under dagen kommer frågan vad heter du på fb? Jag svarade då att vad spelar det för roll om du inte vill ses. Då skrev han nej men lite underligt du skriver nu efter så här lång tid. Sen avslutade han samtalet igen med typ lycka till. Sen en vecka senare fick jag ett nytt meddelande på fake kontot där det stod att han addat mig på snap alltså en fake snap som inte ens fanns. Jag blev då så sårad och tänkte såklart han är som dom andra jag träffat. Ringde då upp och avslöjade att det var jag och att jag inte ville ha mer med honom att göra. Han i sin tur sa då att jag visste det var du , du hade bara massa konstiga följare och skrev så himla påfluget. Vi diskutera fram och tillbaka och jag känner bara nu ska jag tro på att han fatta att det var jag eller ska jag bara tro att han är en fuckboy som såg sin chans till en ny tjej.....