Layaspot?
Har funderat på att köpa en Layaspot. (klitorisstimulator)
Är det någon som har provat en sådan? Positiva eller negativa erarenheter? Eller kan någon tipsa om något liknande?
Har funderat på att köpa en Layaspot. (klitorisstimulator)
Är det någon som har provat en sådan? Positiva eller negativa erarenheter? Eller kan någon tipsa om något liknande?
Jag har provat layan och jag tycker den är helskön. Den är ju lite bredare just den sidan som vibrerar så den täcker inte bara klitoris utan området runt om oxå. Sen tycker jag att den är väldigt lättstyrd.
Jag köpte min via www.himmelriket.se
Har funderingar på att ge just en sådan till pojkvännen på ettårsdagen. Tycker dom är grymt läckra! Så jag puffar och hoppas på att någon mer svarar på denna tråd!
Låter ju lovande! Kanske dags att göra en beställning...
Tittade in på himmelriket, och tyckte den var onödigt dyr där! Har sett den i ett flertal affärer för 399.
Har också sett den för 399:- på flera ställen men billigare än så verkar inte finnas.
Ingen annan som har provat Layaspot?
Jag har den! Den är faktiskt rätt underbar, speciellt att den pulserar i olika tempon och intensiteter. Fungerar väldigt bra att använda när killen också är med. Förhöjer helt enkelt och ser inte avtändande porrig ut. Dock låter den ganska mycket tycker jag, men det gör nog alla sexleksaker.
Anonym (Layan)
Använder du den på killen med? Vad tycker han om den?
398 kr på drlove.se (tror jag det är). Vi beställde därifrån och är inte besvikna nån av oss ;)