• Snart3sma

Går det att se?

Blir knäpp!! Har inte tagit reda på kön, men på tillväxtul i v.32 här om dagen tyckte jag mig se nånting.

Sa klart och tydligt till BM att jag INTE ville se kön och att hon gärna fick säga till när hon var i de områdena. Fick till svar att "det är inget dom bara dyker upp"

Men som många vet, en pojke kan vara väldigt svår att missa om man har otur. (Eller tur)

Så plötsligt tycker jag mig se en snopp, och bm blev plötsligt lite nervös.

Så nu undrar Jag, kan man se nånting på dessa bilder? Jag har en önskan om ett visst kön, men oavsett vad det visar sig vara är det lika välkommet :)

Första bilden är kub v 12+

Andra bilden är rul v 19+

• Svar på tråden Går det att se?
  • sandranoren
    Any80 skrev 2017-03-31 12:22:02 följande:

Enl nubb tycker jag det ser ut som flicka

Förlåt för trådkap.. men any80, du verkar iaf ha koll på vad nubben är, vilket jag inte har, haha. Ser man något på min bild?:)

• Any80
    sandranoren skrev 2017-04-01 10:28:26 följande:

Förlåt för trådkap.. men any80, du verkar iaf ha koll på vad nubben är, vilket jag inte har, haha. Ser man något på min bild?:)

Din bild var lite dålig om jag får säga så, svårt att se men tror på flicka
  • sandranoren
    Any80 skrev 2017-04-01 13:07:04 följande:

Din bild var lite dålig om jag får säga så, svårt att se men tror på flicka

Tack rör svar! :)

Ja, han som utförde ultraljudet prioriterade inte direkt att få en bra bild för oss att få med oss hem, haha, vilket visserligen inte är det viktigaste.

Men nubben, är det det skarpare vita strecket nedanför magen? Eller vad kikar man efter? :)

Vi har en dotter sedan innan. Min känsla har inte varit lika stark denna gången som med dottern, då jag i princip var säker på att det var en tjej den att vi plussade. Nu börjar jag mer och mer tro på tjej, och sambon likaså. Ska bli spännande att se i slutändan. Spelar ju verkligen ingen roll, så länge det är en frisk krabat som kikar ut.
Svar på tråden Går det att se?