• Peter1­962
    Äldre 31 Mar 13:42
    28859 visningar
    148 svar
    -2 +1
    148
    28859

    Kvinnor som vägrar sex

    Hej!
    Till alla er kvinnor som vägrar ha sex med era män. Jag förstår att man kan ha det uppgörelsen från början, men om det händer efter 10-20 år, det är inget mannen kunnat veta eller förstå. Hur rättfärdigar ni er beteende?

  • Svar på tråden Kvinnor som vägrar sex
  • Anonym (J)
    Äldre 31 Mar 13:48
    #1

    Rättfärdigar? Jag rättfärdigar ingenting, däremot finns det en väldigt logisk förklaring till det. Min sexlust har varit som bortblåst efter förlossningen och det är definitivt hormonellt. Jag onanerar inte och vill heller inte ha sex med någon annan. Förbaskat trist, så jag längtar tills det gått över (ammar).

  • Stårsc­han
    Äldre 31 Mar 13:50
    #2

    Snälla Peter, nog vet du väl att det är skillnad på människor och maskiner? Eller skolkade du när resten av barnen i klassen fick lära sig om hormoner och hur de påverkar kroppen?

  • Äldre 31 Mar 13:51
    #3

    Du vet det själv. Dom vägrar inte sex. Bara dig. Ge upp och lämna börja om med någon annan. Hennes sug kommer tillbaka med en ny man

    Tyvärr fungerar det så för många kvinnor och tyvärr är många män sådana betahanar så att de accepterar det (med lite gnäll och bråk).

  • Peter1­962
    Äldre 31 Mar 13:51
    #4
    Anonym (J) skrev 2017-03-31 13:48:10 följande:

    Rättfärdigar? Jag rättfärdigar ingenting, däremot finns det en väldigt logisk förklaring till det. Min sexlust har varit som bortblåst efter förlossningen och det är definitivt hormonellt. Jag onanerar inte och vill heller inte ha sex med någon annan. Förbaskat trist, så jag längtar tills det gått över (ammar).


    Då har du en anledning och förhoppningsvis går det över. 
  • Peter1­962
    Äldre 31 Mar 13:52
    #5
    Stårschan skrev 2017-03-31 13:50:57 följande:

    Snälla Peter, nog vet du väl att det är skillnad på människor och maskiner? Eller skolkade du när resten av barnen i klassen fick lära sig om hormoner och hur de påverkar kroppen?


    Svara gärna på frågan.
  • Anonym (Trött­nat)
    Äldre 31 Mar 13:57
    #6

    Efter 10-20 år med samma gubbe, så är det inte konstigt att man inte tänder på karln längre och då vill man helt enkelt inte ha sex med honom längre.

  • Peter1­962
    Äldre 31 Mar 14:00
    #8
    Anonym (Tröttnat) skrev 2017-03-31 13:57:59 följande:

    Efter 10-20 år med samma gubbe, så är det inte konstigt att man inte tänder på karln längre och då vill man helt enkelt inte ha sex med honom längre.


    Då vore det väl naturligt att gå skilda vägar?
  • Anonym (Trött­nat)
    Äldre 31 Mar 14:11
    #9

    Ja, de borde gå skilda vägar men det gör de inte för folk är livrädda att vara singel.

  • Anonym (Omg)
    Äldre 31 Mar 14:13
    #10

    Vadå rättfärdigar? Jag äger min kropp. Min kropp är inget min man ska ha tillgång till när han vill. Jag har min fulla rätt att säga nej till sex.

  • Anonym (Allan­)
    Äldre 31 Mar 14:15
    #11
    Anonym (Omg) skrev 2017-03-31 14:13:34 följande:

    Vadå rättfärdigar? Jag äger min kropp. Min kropp är inget min man ska ha tillgång till när han vill. Jag har min fulla rätt att säga nej till sex.


    Ungefär som att plötsligt säga, nu vill jag ha delad ekonomi. Du har ingen rätt till mina pengar.
Svar på tråden Kvinnor som vägrar sex