Bli ihop med sin kusin
Är det konstigt?Är det ok?
Är det konstigt?Är det ok?
Inte ok.
Ok är det väl? Såvida det rör sig om vuxna samtyckande människor? Men ja konstigt. Som i inte helt socialt accepterat.
Det beror på
JAg känner en person som har barn med sin kusin.
Helt lagligt men det känns konstigt när man tänker efter...
Vill hålla det hemligt,vet att många tycker olika om detta och vill inte ha problem.
Vill hålla det hemligt,vet att många tycker olika om detta och vill inte ha problem.
Det är lagligt så där är det bara att köra på. Sen skulle folk tycka att det är omoraliskt och äckligt. Men folk borde sluta bry sig så mycket i vad andra gör.
Here we go again....
Det är inget olagligt med att bli ihop med sin kusin.
Alltså det är ju okej i den meningen att det är lagligt. Men jag hade nog personligen varit ganska tveksam till att bli tillsammans med en av mina kusiner. Är ju som upplagt att det ska bli konstig stämning i släkten, speciellt om man gör slut. Om man börjar bråka till exempel, hur ska ens förälder och ens partner förälder förhålla sig till varandra? De är ju syskon, kan bli bråk mellan dem och det hade jag nog inte velat riskera tror jag. Är en svår situation när det handlar om att bli tillsammans med någon som kan göra att det blir känsligt runt omkring en tror jag.