• Anonym (NyfikenTjej)

Nyfiken på tjejsex

Jag har börjat fantisera om hur det skulle vara att ha sex med en tjej... Har ingen tidigare erfarenhet av det alls.

Finns det någon här som vill dela med sig av sina erfarenheter?

Var det som ni tänkte er?

Kanske ännu bättre?

• Svar på tråden Nyfiken på tjejsex
  • simpson86

Kör för fasiken! Livet är för kort för att hinna fundera och ställa frågor! Lycka till!

• Anonym (Elin)

Kör! Det var som jag tänkte mig fast bättre.

• Anonym (NyfikenTjej)
    Anonym (Elin) skrev 2017-04-02 15:48:53 följande:

Kör! Det var som jag tänkte mig fast bättre.

Vad härligt!

På vilket sätt var det bättre?
  • leexxii

Prova på vet ja.

Aldrig haft seriöst nyktert sex med en tjej, men haft ett par trekanter med mycket tjej sex och spexande inför killen. Det är annorlunda men helt klart något värt att uppleva :)

• elimo

jag har också blivit mer och mer nyfiken på att ha tjej sex

• frökenbusig

Jag har inte haft endast tjejsex för det känns lite utanför min trygghetszon i nuläget men har haft trekanter med en tjej till där det mestadels varit tjejsex och det är definitivt något jag vill göra om med min nuvarande kille. Han har inga problem med att jag kan få leka med andra tjejer när vi är ihop, sen önskar han ju att han får vara med såklart :P jag var nyfiken men ganska nervös inför att vara med en tjej, man visste inte riktigt vad o hur man ska/förväntas göra, hade tankar som ex. tänk om jag inte lever upp till förväntningarna (hade ju aldrig slickat någon innan till exempel) eller jag kanske ångrar mig. men pressen blev inte lika stor när man kunde fördela "arbetsuppgifterna" lite och man kunde involvera sig precis så mycket man ville, kunde testa det man ville testa helt enkelt. Så kände ju jag men det är ju såklart individuellt vad man känner sig mest bekväm med. Testa, antingen gillar man det eller så gör man inte det och då behöver man inte göra om det isåfall :)

Svar på tråden Nyfiken på tjejsex