• Anonym (Ts)

Hans nytvättade kuk luktade fitta??

Hade sex med min sambo igår, vi hade inte haft sex på bra länge. Han duschade innan, och innan själva akten sög jag av honom och då tyckte jag att det både luktade och smakade sött och salt, precis som en fitta gör. Vi har alltså inte haft sex på lång tid nu så det kan ju inte sitta kvar från mig sen sist vi hade sex.

Så han har med andra ord alltså varit otrogen då? Hur länge kan dom dofterna sitta kvar på kuken? Sitter dom kvar trots han duschar, även med tvål? Vet att han brukar duscha med tvål ibland.

Tacksam för svar. Misstänkt ett tag att han är/varit otrogen.

• Svar på tråden Hans nytvättade kuk luktade fitta??
  • Anonym (Omg)

Omg. Är detta en seriös tråd. du kan såklart inte anklaga honom för otrohet för att kuken luktar kön. Du vet att kuk är ett kön också?

• PeterGB3G

Lukten av kön sitter kvar ganska starkt. Måste tvätta ordentligt med tvål. Räcker inte att ta en snabbdusch och bara skölja av.

Fråga honom. "Skönt sex igår, men jag tyckte din kuk smakade av fitta. Ligger du med andra?"

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Omg) skrev 2017-04-02 11:11:05 följande:

Omg. Är detta en seriös tråd. du kan såklart inte anklaga honom för otrohet för att kuken luktar kön. Du vet att kuk är ett kön också?

Ja det är en seriös tråd. Jag har aldrig känt den lukten från hans kuk förut vid avsugning. Och han brukar alltid duscha innan vi har sex. Och jag misstänker att jag är otrogen då jag upptäckt att jag är aktiv på sina konton på sexdating sidor han haft sex innan vi blev ett par. Som han lovat att han inte ska gå in på mer och ta bort efter att han hade skapat ett nytt konto på bc i somras och hade en annons ute. Då sa han att han inte ville gå in på sina andra konton. Och nu är han alltså inne på dom andra ofta. Och vi har sex mindre och mindre. Är det då konstigt att jag misstänker otrohet och sen upptäckte den här lukten/smaken igår som jag aldrig känt förut vid avsugning under nästan ett års tid?
  • Anonym (Ts)
    PeterGB3G skrev 2017-04-02 11:16:57 följande:

Lukten av kön sitter kvar ganska starkt. Måste tvätta ordentligt med tvål. Räcker inte att ta en snabbdusch och bara skölja av.

Fråga honom. "Skönt sex igår, men jag tyckte din kuk smakade av fitta. Ligger du med andra?"

Även om han bara tvättat snabbt tidigare har jag inte känt av att det luktar så starkt.

Om jag skulle fråga han det skulle han gå in i försvarsställning direkt oavsett om det stämmer eller inte. Och han skulle neka. Läs mitt svar på första inlägget. Han visar dessutom mindre och mindre intresse för mig men skyller på att det har med hans mående att göra. Att han mår dåligt pga arbetslöshet och oro för ekonomi, samt att han har mindre lust pga ökat i vikt men jag vet inte.
  • Smecker

Fråga honom om inte hans andra kan vara med någon gång. Uppenbarligen smakar hon ju helt okej.

On another note, om han skall behöva lova att inte gå in på sina andra knull- och dejtingkonton så känns det spontant som om något är snett. Vad är det han behöver som du inte kan ge honom?

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Ts)
    Smecker skrev 2017-04-02 12:46:42 följande:

Fråga honom om inte hans andra kan vara med någon gång. Uppenbarligen smakar hon ju helt okej.

On another note, om han skall behöva lova att inte gå in på sina andra knull- och dejtingkonton så känns det spontant som om något är snett. Vad är det han behöver som du inte kan ge honom?

Det var han själv som lovade det, jag bad inte om det löftet. Jag sa till han att det är okej att han är inne på sidorna, så länge han är ärlig om det och inte görandet bakom ryggen på mig, och inte skriver med folk där inne och att det står att han är singel och söker annat typ. Det var då han sa att han vill vara helt ärlig mot mig härdanefter och inte gå in där mer.

Konfronterade han om en av sidorna han vart aktiv på och till och med bytt profilbild på till hans kuk. Fick värsta bortförklaringen att det inte var meningen att det skulle vara just den bilden och att den gamla var lätt att känna igen han på då det var en kroppsbild utan ansikte. Och han var inne där för han skulle ta bort kontot men han visste inte hur, då hade han loggat in ofta. Mitt ex har konto där och hade sett han under inloggade flertal gånger under ett par månaders tid. Kallar inte det ärlighet direkt.
  • Anonym (Ts)

Dumma autocorrect. Skulle stå i förra svaret. Att han inte gör det bakom ryggen. Och att det står att han inte är singel. Alltså att han har partner.

• Anonym (..)

Var ju en sån här tråd för bara ett litet tag sedan, tror inte den är på riktigt.

• Smecker
    Anonym (Ts) skrev 2017-04-02 12:58:54 följande:

Det var han själv som lovade det, jag bad inte om det löftet. Jag sa till han att det är okej att han är inne på sidorna, så länge han är ärlig om det och inte görandet bakom ryggen på mig, och inte skriver med folk där inne och att det står att han är singel och söker annat typ. Det var då han sa att han vill vara helt ärlig mot mig härdanefter och inte gå in där mer.

Konfronterade han om en av sidorna han vart aktiv på och till och med bytt profilbild på till hans kuk. Fick värsta bortförklaringen att det inte var meningen att det skulle vara just den bilden och att den gamla var lätt att känna igen han på då det var en kroppsbild utan ansikte. Och han var inne där för han skulle ta bort kontot men han visste inte hur, då hade han loggat in ofta. Mitt ex har konto där och hade sett han under inloggade flertal gånger under ett par månaders tid. Kallar inte det ärlighet direkt.

Anonym (Ts) skrev 2017-04-02 13:00:20 följande:

Dumma autocorrect. Skulle stå i förra svaret. Att han inte gör det bakom ryggen. Och att det står att han inte är singel. Alltså att han har partner.

Nå, det där var alltså inte en anklagelse mot dig, utan bara ett konstaterande. Normalt är annars att man frivilligt avstår från sådana sajter, förutsatt att man är nöjd med det man har och inte t ex är öppet polysexuell/polyamorös.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Aron)

Vems fitta brukar du själv slicka då när du har koll på exakt hur den luktar?

Svar på tråden Hans nytvättade kuk luktade fitta??