Hej,vet inte riktigt vilken kategori jag ska skriva i.
Men skulle behöva lite tips och råd och tankar.
Fortfarande ingen mens i sikte.
Allt är så skumt. Har haft mensvärk och rikligt med flytningar nu sen i måndags.
Ömma bröst och illamående.
Inatt svettades jag rejält,drömmer även sjuka drömmar :(
Hade ju mens sist 1/3
Blödde då 4-5 dagar.
Ca 1 vecka och 3 dagar in på nästa p piller karta fick jag yttligare en blödning som höll i sig ca 1 vecka. Var då till gyn. Han kunde se att jag hade väldigt mkt ägg i äggstockarna och att blödningen min berodde på att ägglossningen krigade emot p pillerna att ta sig fram. Där av blödningen.
Jag hade då lite blod kvar i systemet.
Hade sex dagen efter gynbesöket då jag inte blödde längre. Även dagarna före blödningen.
Slutade med p.piller tredje dagen in på denna konstiga blödning.
Hade jag fortsatt med p pillerna så skulle min mens ha kommit för 4-5 dagar sedan.
Testade mig i förrgår med CB men d va negativt.(eftermiddag)
Tyckte mig ana ett svagt plus med tänkte att det var inbillning(spök)
Bifogar bild
Även igår med morgonurin,även då negativt.
Känns som om att mensen ska komma när som helt. När jag väl tror att den kommer,det rinner liksom till. Så är det bara en vattning flytning.
Bröstsmärtorna och molvärken kommer till och från,alltså den är inte ihållande.
Sedan i måndags har jag även varit jätte trög i magen,tog 2 dagar innan jag kunde göra nr 2 och sen dess är jag fortfarande gasig och trög i magen. Jag snöt mig precis,blod..
Jag mår illa av kaffe,och jag är sjukt beroende av kaffe. Brukar dricka över 10 koppar/dag men dom senaste 2 veckorna så har jag knappt druckit någonting,mår iprincip illa av att dricka det.
Blir galen!