• Anonym (vet inte om one night and stand är dåligt eller bra?!)

tips till kille som är 22 år och oskuld. frågor exempelvis om one night stand farligt?

Hej.
    Är en kille på 22 år som är ofrivligt oskuld.
    Jag lyckades få kontakt med några tjejer på  internet och ska träffas för att ha sex inom några dagar. 
    Men enligt nära vänner så är one night stand farligt och det kan hända konstiga saker som exempelvis kidnappning och att man blir neddrogad.
    Men går det inte till så att vid one night stand att man har sex hemma hos någon?

hur går en one night and stand till och är det farligt?
    Måste förlora oskulden på något sätt, om one night stand är dåligt, hur ska jag annars förlora min oskuld?

mvh kille på 22 år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-03 15:33
    Enligt nära vänner till mig ska man inte träffa okända tjejer hemma oss någon och det verkar korrekt men om man inte träffar hemma hos någon vid one night stand, hur har man annars sex då någonstans?,

Har ingen erfarenhet eftersom jag är oskuld, därför frågar jag er..

• Svar på tråden tips till kille som är 22 år och oskuld. frågor exempelvis om one night stand farligt?
  • Anonym (Kille)

Använd kondom. Sällan man hör att något illa händer för en kille. Tjejer är ju mer utsatta. Kör på.

oki, bra då vet jag det.
    tack för hjälpen

• Anonym (C)

Senaste tiden har det ju skett en hel del "dejtingrån" där killar som bestämt träff med en person har blivit rånade... Annars är det ju mest tjejer som råkar illa ut. Men oftast så går det ju bra med ons! :)

Vet dina dejter om att du är oskuld?

Oki. Det kanske inte är smart vanligtvis berätta att man är oskuld men jag berättade om min oskuld för personerna som jag träffat nyligen på internet. Jag tänkte att det är bättre att berätta så endast jag kommer i kontakt med tjejer som inte bryr sig om män som är 22 år och oskuld. Det är meningslöst att träffa personer som kommer dumpa en direkt plus kanske håna en för att man är oskuld.

Svar på tråden tips till kille som är 22 år och oskuld. frågor exempelvis om one night stand farligt?