• sigge1235

    Kontorskläder med hög kvalitet

    Jag behöver uppdatera min jobbgarderob (kontor - business/business casual) med vårfärger och behöver tips på märken att kolla efter. Jag älskar kläder från Hugo Boss men det blir så satans dyrt om man ska köpa mycket. Jag tycker ändå att det är få kring den prisklassen som håller samma standard. Tiger och Filippa K är okej och de ligger ju oftast lite lägre i pris med - tips på andra märken? Jag tycker kvalitén på kläderna är väldigt viktig och jag trivs inte alls i tunna budgetplagg så det måste vara rejäla kläder men kanske inte riktigt så dyrt som Hugo ex..

  • Svar på tråden Kontorskläder med hög kvalitet
  • Domesticgoddess

    Massimo Dutti, Rodebjer och Morris är, tillsammans med Filippa K som du redan nämnt, perfekta jobbkläder tycker jag. Gillar även Ilse Jacobsen, Samsoe & Samsoe och Dagmar.

    Samtliga av bra kvalitet men snäppet under Boss prismässigt.

  • Carambolan

    Ilse Jacobsen och Dagmar gillar jag också. Vill man gå ner ett snäpp i pris så är det dessutom märken som finns på Ellos som med jämna mellanrum kör "40% på valfri vara!"-kampanjer ;)

  • K grrl
    Domesticgoddess skrev 2017-04-05 10:51:24 följande:

    Massimo Dutti, Rodebjer och Morris är, tillsammans med Filippa K som du redan nämnt, perfekta jobbkläder tycker jag. Gillar även Ilse Jacobsen, Samsoe & Samsoe och Dagmar.

    Samtliga av bra kvalitet men snäppet under Boss prismässigt.


    Du och jag har samma smak!
Svar på tråden Kontorskläder med hög kvalitet