Orkar inte
Min sambo dricker för mycket. Han har ångest och andra problem han inte tar tag i. Han sköter dock sitt jobb och så.
Jag blir sur för att han köpt öl igen.... Han blir i sin tur förbannad på mig för att jag är sur. Han har sagt att han hatar mig, att jag är en finne man bara vill bli av med, senast nu ikväll. Detta endast för att jag tog upp igen att jag blir stressad när han köpt hem öl och ska dricka.... jag försökte få fram att det vore mysigare om vi kunde kolla nån film tillsammans.... eftersom båda ändå ska upp och jobba.
Igår kväll drack han inget, men var väldigt sur eftersom jag då "fick som jag ville" och han spelade istället tv spel i sovrummet, nåt krigsspel. Jag kunde såklart inte sova och bad honom ha hörlurar, men då säger han att jag bara vill irritera honom... slutade med att jag fick sova på soffan... Jag började dessutom nytt jobb idag..
Jag orkar inte.... det är så svårt att göra slut, vi har varit ihop jätte länge... men såhär kan det heller inte fortsätta.... jag pluggar och jobbar extra och det hade såklart satt mig i en jobbig situation ekonomisk om inte annat... men jag vet inte hur mycket mer jag orkar.... =( Det känns hela tiden som jag får ta ansvar för honom och skulle det ta slut känns det som jag skulle svika och typ oroa mig för om han skulle göra nåt dumt... jag har sån oerhörd separationsångest samtidigt... konstigt ändå... hade önskat att någon bara gav mig styrka... just nu är jag bara så jäkla ledsen och känner mig så jäkla ensam.