• Anonym (Undrande å nyfiken)

Hur känns det när mannen kommer i tjejen

Kvinnor å tjejer.
    Hur känns det när mannen kommer i er? Om det känns...
    Är det skönt så att säga, nånting speciellt eller är det bara "oj nu är det klart å blir kladdigt"?
    Om ni känner mannens orgasm å sprut kan det utlösa er orgasm?
    Berätta om ni har lust.
    Skriv gärna ålder med

• Svar på tråden Hur känns det när mannen kommer i tjejen
  • Vyssanlull

Det känns ibland ingenting alls förrän penisen dras ur för då känner man att det rinner ur, ibland kan det kännas lite, men då bara precis som det är, att det kommer lite blött i slidan.

Eh nej en kvinna får inte orgasm av att få sperma i sig. Har du helt missat hur kvinnors fysiologi fungerar? En kvinna får orgasm vid stimulans av klitoris och dess omgivande nervtrådar.

Vad har min ålder med saken att göra?

• Svensksommar83

Det känns underbart. Jag tycker att det blir alldeles varmt och gott där inne :) Det händer att jag själv får orgasm av sprutet. Men ibland när han kommer för tvärt så direkt efter den sköna känslan kommer en besvikelse "fan också, har ju precis börjat..."

• Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (Undrande å nyfiken) skrev 2017-04-07 08:53:59 följande:

Kvinnor å tjejer.

Hur känns det när mannen kommer i er? Om det känns...

Är det skönt så att säga, nånting speciellt eller är det bara "oj nu är det klart å blir kladdigt"?

Om ni känner mannens orgasm å sprut kan det utlösa er orgasm?

Berätta om ni har lust.

Skriv gärna ålder med

Det känns varmt och uppfyllande och pirrigt/kittlande. Det är väldigt skönt och kan absolut få orgasm av det. Är 35ish.
  • Anonym (JAG)

Om vi bortser från att jag hör när mannen är på väg att komma och bara går på känslan så blir hans kuk lite extra svullen strax innan han kommer, jag känner även ryckningar i hans kuk när satsen sprutas ut och kan om satsen är stor även känna den när den i omgångar kommer ut.

Såklart blir jag kåtare när han är på väg att komma, men jag märker ju som sagt det på andning, kroppen osv också, men det blir oftast så att jag kommer när han kommer just för han svullnar lite till och jag vet att han njuter, han brukar kunna hålla emot så jag hinner få fram min orgasm några sekunder innan kanske sats går av.

Jag är 32.

Vyssanlull skrev 2017-04-07 08:59:30 följande:

Det känns ibland ingenting alls förrän penisen dras ur för då känner man att det rinner ur, ibland kan det kännas lite, men då bara precis som det är, att det kommer lite blött i slidan.

Eh nej en kvinna får inte orgasm av att få sperma i sig. Har du helt missat hur kvinnors fysiologi fungerar? En kvinna får orgasm vid stimulans av klitoris och dess omgivande nervtrådar.

Nej jag vet hur en kvinna funkar, frågan var mer om känslan av att mannen får orgasm skyndar på din egna orgasm.
    Jag kan kommar fortare om jag känner att tjejen kommer.

Skriv gärna din ålder, det var inget tvång mer bara nyfikenhet.
    Du behöver inte låta så dryg.

Ha bra dag.

• Anonym (kvinna30)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-04-07 09:00:47 följande:
    Det känns varmt och uppfyllande och pirrigt/kittlande. Det är väldigt skönt och kan absolut få orgasm av det. Är 35ish.
    tycker inte det känns något speciellt oavsett spermamängd. Olika män sprutar ju olika mycket. Sprutet ger ngen orgasm för min del.
    Kan få klåda efter en liten stund, kanske är man allergisk mot vissa mäns sperma
    Jag är 30
    Svensksommar83 skrev 2017-04-07 09:00:40 följande:

Det känns underbart. Jag tycker att det blir alldeles varmt och gott där inne :) Det händer att jag själv får orgasm av sprutet. Men ibland när han kommer för tvärt så direkt efter den sköna känslan kommer en besvikelse "fan också, har ju precis börjat..."

Ja ibland är det för skönt om man kommer lite fort, å känslan för mig som kille är densamma, fan redan...

Men går ju att fortsätta på annat sätt en stund innan man fortsätter igen.
    Vissa kan säkert fortsätta direkt med samlag, men inte jag för det gör ont.

• Anonym (kvinna30)

vissa kvinnor kan visst få orgasm av att känna sprutet, har inte tanken slagit dig att det kan vara hjärnan som är inblandad också?

dessutom behövs inte klitorisstimulans heller för vissa kvinnor, det kan räcka med samlag och g-punkts stimulans (även om jag själv tyvärr aldrig upplevt det)

Tror att anledningen att många kvinnor inte kommer av det ena eller andra har mer med huvet att göra

Det handlar om så mycket mer än hur klitoris och nervtrådarna ligger, hjärnan spelar också stor roll för att styra det hela. Tankar och det mentala måendet har stor inverkan på kroppsliga funktioner
  • Anonym (kvinna30)

Anonym (kvinna30) skrev 2017-04-07 09:15:54 följande:
    vissa kvinnor kan visst få orgasm av att känna sprutet, har inte tanken slagit dig att det kan vara hjärnan som är inblandad också?

dessutom behövs inte klitorisstimulans heller för vissa kvinnor, det kan räcka med samlag och g-punkts stimulans (även om jag själv tyvärr aldrig upplevt det)

Tror att anledningen att många kvinnor inte kommer av det ena eller andra har mer med huvet att göra

Det handlar om så mycket mer än hur klitoris och nervtrådarna ligger, hjärnan spelar också stor roll för att styra det hela. Tankar och det mentala måendet har stor inverkan på kroppsliga funktioner
    för att få orgasm, skulle det tilläggas här vid det fetmarkerade.

• Svensksommar83
    Anonym (Undrande å nyfiken) skrev 2017-04-07 09:07:37 följande:

Ja ibland är det för skönt om man kommer lite fort, å känslan för mig som kille är densamma, fan redan...

Men går ju att fortsätta på annat sätt en stund innan man fortsätter igen.
    Vissa kan säkert fortsätta direkt med samlag, men inte jag för det gör ont.

Min man kan inte heller fortsätta efter att han kommit, han tycker det känns obehagligt i kuken o sen slaknar han ju ganska snart, på sin höjd kan man få några "bonus-juck" efteråt men inget man hinner komma av hehe. Första natten vi spenderade tillsammans så älskade vi 4 ggr under samma natt o han kom alltså 4 ggr men sen dess har det inte hänt :( Efter att han sprutat i mig vill han inte smeka mig eller hålla på å grotta därinne och absolut inte slicka, kan ja ha förståelse för. Så oftast smeker han mig till orgasm, pullar mig innan samlaget. Jag kommer oftast under samlaget med men inte alltid, hinner liksom inte alltid med. När vi inte haft samlag på en vecka eller mer så kommer han ju lättare o fortare medan jag tar längre tid på mig när man inte "aktiverat" fittan så att säga...
Svar på tråden Hur känns det när mannen kommer i tjejen