Hilda95 skrev 2017-04-07 11:27:06 följande:
Helga?
Jag har skrivit en gång tidigare om detta problem men har aldrig använt namnet Helga. Skulle jag stalka honom så skulle jag väl följa honom på medier och skicka massa meddelanden helatiden vilket jag inte gjort. Jag vill inte va för på och jobbig, för vill han inte så vill han ju inte. Vet själv hur det är att ha ett tjatigt ex.
Ok, era namn lät så lika. Men han svarade inte för flera månader sen eller efter = han vill inte. Hade han velat hade han tagit kontakt med dig själv.
"Vill han inte så vill ha inte", stämmer ju inte eftersom du inte accepterar det? Att han DÅ inte gjorde slut betyder inte att han inte lägrat massa tjejer efter det, njutit av att vara singel och kanske blivit kär i nån annan. Det många tjejer inte tycks inse är att killen dom dumpar inte stannar i det sinnestillståndet dom lämnade honom i. Ni tror att ni bara kan återvända ett halvår/ett år/fem år senare och att han fortfarande ska dyrka marken ni går på och inte ha ögon för nån annan. Sen bara vägrar ni inse faktum att det inte är så och hör av er och hör av er fast ni inte får respons för det GÅR inte att förstå att ni inte är intressanta längre.