Varför är incest och nekrofili olagligt i Sverige?
Det är konstigt att incest och nekrofili är olagligt i Sverige om personerna är med på det och att den döda personen skrivit i ett testamente att en särskild person får ha sex med den döda personerna.
Det är inte bra om två syskon får barn men om två syskon använder kondom när de har sex och p-piller så behöver man inte oroa sig för barn mellan 2 syskon.
Liberalerna ungdomsparti föreslog för ett år sedan tror jag att det skulle legiliseras med incest och nekrofili förutsatt personerna är med på det och att den döda personen har skrivit i ett testamente att en särskild person får ha sex med den döda personen.
Jag själv tycker personligen att det är fel med nekrofili och incest men det är en tolkningsfråga vad som är fel. Man borde inte bestämma hur andra människors liv ska se ut så länge det inte går över på andra människor. Om nekrofili och incest ska vara olagligt så skulle likaväl homosexualitet kunna vara olagligt och det skulle inte många tycka är rätt inklusive jag.
Viktigt att tänka på individens frihet tycker jag.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-28 22:14
Det här inlägget var tänkt som ett skämt först men det finns ändå en liten poäng.