• jackiejackie

    Jag är Oskuld! (tjej)

    Det är seriöst något fel med mig...
    Alla andra i min ålder har förlorat oskulden.. men inte jag.
    Och nu har jag lyckas dra in mig i en jävla massa problem! Jag ljuger för mina så kallade vänner att jag har kille. Är jag störd eller vad?
    Jag har letat över allt efter någon men det går verkligen inte.
    Dejtingsajter = skit.

    Någon som vet hur jag ska göra. Vet att jag inte ser bra ut men snälla finns det någon som inte bryr sig om utseendet? ????????

  • Svar på tråden Jag är Oskuld! (tjej)
  • Anonym (Man)

    Men om du bara är ute efter sex är det bara att gå på krogen o låta nån ragga upp dig. Problemet är väl att du inte hittar nån som du är attraherad av?

  • Anonym (Ta det lugnt)

    Har en nära vän (hon blir 23 i år) som började dejta väldigt sent, hon visade inget intresse helt enkelt. Sen började hon en dag antyda att hon ändå var lite intresserad, så jag hjälpte henne att starta upp ett tinderkonto.

    Det har gått jättebra och första killen som hon verkligen gillade valde hon att vara helt ärlig med: Jag är oerfaren.

    Så jag kan rekommendera Tinder och ärlighet, verkar faktiskt fungera.

  • jackiejackie
    Anonym (Ta det lugnt) skrev 2017-04-10 11:04:39 följande:

    Har en nära vän (hon blir 23 i år) som började dejta väldigt sent, hon visade inget intresse helt enkelt. Sen började hon en dag antyda att hon ändå var lite intresserad, så jag hjälpte henne att starta upp ett tinderkonto.

    Det har gått jättebra och första killen som hon verkligen gillade valde hon att vara helt ärlig med: Jag är oerfaren.

    Så jag kan rekommendera Tinder och ärlighet, verkar faktiskt fungera.


    Jag har testat det men tinder... alltså det finns ingen bra där. ( som jag har hittat)

  • Loriyana

    Vad är det du vill? Är det sex du är ute efter eller ett kärleksfullt förhållande som sedan leder till sex? Det första borde rimligen vara rätt lätt fixat, det andra kan ta lite tid men personligen tycker jag det är värt väntan.

    Och nej "alla andra" i din ålder har inte blivit av med oskulden.

  • Anonym (Tänk efter)

    1. Alla andra har garanterat inte blivit av med oskulden i din ålder.
    2. Även om de hade det - varför är det så viktigt för dig att bli av med oskulden?
    3. Är du ute efter en pojkvän eller en sexpartner för en natt? Det är väldigt stor skillnad i hur länge man behöver leta och vilka krav man ställer på dessa olika typer av relationer.

  • jackiejackie
    Loriyana skrev 2017-04-10 11:16:52 följande:

    Vad är det du vill? Är det sex du är ute efter eller ett kärleksfullt förhållande som sedan leder till sex? Det första borde rimligen vara rätt lätt fixat, det andra kan ta lite tid men personligen tycker jag det är värt väntan.

    Och nej "alla andra" i din ålder har inte blivit av med oskulden.


    Alla andra som jag känner har blivit det i alla fall. Och ärligt talat så är det bara sex just nu,
  • Anonym (?)
    jackiejackie skrev 2017-04-10 15:00:38 följande:
    Alla andra som jag känner har blivit det i alla fall. Och ärligt talat så är det bara sex just nu,
    Är det ingen av dina vänner som tilltalar dig? 
  • Anonym (OST)
    jackiejackie skrev 2017-04-10 15:00:38 följande:
    Alla andra som jag känner har blivit det i alla fall. Och ärligt talat så är det bara sex just nu,
    Var bor du, säkert 200 killar här som skulle vilja "hjälpa dig" med ditt provlem.
Svar på tråden Jag är Oskuld! (tjej)