• Familjeliv

    Alexander Skarsgård om sin roll i HBO-serien ”Big Little Lies”

    Alexander Skarsgård om sin roll i HBO-serien ”Big Little Lies”
    Du har väl inte missat ”Big Little Lies”? I serien spelar Alexander Skarsgård en till synes fantastisk tvåbarnspappa – men under ytan är hans familjeliv allt annat än perfekt. Nu berättar svensken om de tuffa misshandelsscenerna mot Nicole Kidman. ”Vi gav varandra en kram efteråt”, säger han till Vanity Fair.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden Alexander Skarsgård om sin roll i HBO-serien ”Big Little Lies”
  • ParsonsFrank
    38år svag-Montering och låg sperma elimineras !!! av befogenheter denna stora kraftfulla Spellcaster Dr.oduduwa hjälpa mig att lösa mitt liv problem.
    dess som en dröm i natten .... jag kan inte riktigt förklara hur det kommer sig, men tro mig det fungerar riktigt bra. Jag såg ett inlägg på nätet gillar det här för några dagar sedan som jag surfar och söker efter en lösning på mina äktenskapliga problem. Jag såg ett vittnesbörd om en dam som sade Dr.Oduduwa få tillbaka sin ex kärlek inom några timmar, jag aldrig tro tills jag ge det ett försök och nu är jag vittna om att det fungerar riktigt bra.
    Jag skickar e-postmeddelande till dr.oduduwaspellcaster@gmail.com och han svara tillbaka till mig och frågar mig några frågor om hur jag vet om honom, jag sa till honom allt och jag sa till honom alla mina problem.
    Han lovar att hjälpa mig och jag tror bara att han skulle se slutet av det hela. Han frågar mig bara för att köpa några få saker som bevisligen vara användning för beredning av stavnings lunch, jag köpte objekt och han berättade vad jag ska göra när jag kommer till mitt hem, jag följer hans instruktioner noga och min suprise han berättade mig att allt är gjort, han skicka medicin i ett paket genom leverans ServicesDHL, jag plocka upp paketet hit i mitt land. Jag öppna paketet när jag kommer hem och jag tillämpa det som han instruerade. Samma kväll var den första dagen i mitt liv att göra sex med min fru utan att uppleva SVAG Montering och jag hade mycket styrka att gå för fler rundor oväntat. min fru var chockad och hon var som wow..this är fantastiskt, hon är glad över det som jag kan utföra som en riktig stark man.
    Jag kommer råd alla vänner hit för att ge det ett försök om du har liknande problem ... som: Dr.oduduwa kan föra tillbaka ditt ex kärlek, kan han kasta spell att få botade från alla typer av sjukdomar i kroppen. Han gör stava att bota hudsjukdomar och swollens, stava att vinna fördel / goodluck, stava till Pass Job-intervju och examination Success stava.
Svar på tråden Alexander Skarsgård om sin roll i HBO-serien ”Big Little Lies”