• Anonym (Skit också)

Drack sur mjölk, kommer jag bli sjuk nu? Livrädd, lugna mig någon :(

Tog en kopp kaffe och märkte efter ett tag att kaffet smakade kräk.

Kaffet var det inget fel på, däremot mjölken jag hade i. Han dricka 3 klunkar.

Jag lider av panikångest och kräkfobi och mår skit nu, är så orolig att jag ska börja kräks snart, bara skakar.

Mjölken var verkligen ordentligt sur.

Kommer jag klara mig eller är det kört?

• Svar på tråden Drack sur mjölk, kommer jag bli sjuk nu? Livrädd, lugna mig någon :(
  • Anonym (Skit också)
    Tofflans skrev 2017-04-11 09:23:06 följande:

Du kommer klara dig.

Ok, tror du det? Är det inte farligt att dricka sur mjölk?
  • Anonym (Suck)

Nej, det smakar bara illa och det är helt ofarligt.

• Anonym (gurgel)

Man dör inte av lite kräkningar. Skulle kanske vara bra för dig att upptäcka.

• Anonym (Dum)
    Anonym (gurgel) skrev 2017-04-11 11:28:56 följande:

Dum kommentar. Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om.

Nej Ts. Du kommer inte bli sjuk / emetofoben
  • Anonym (Skit också)
    Anonym (gurgel) skrev 2017-04-11 11:28:56 följande:

Iq befriande kommentar.
  • Anonym (Skit också)
    Anonym (Dum) skrev 2017-04-11 12:19:08 följande:

Dum kommentar. Du har uppenbarligen ingen aning om vad du pratar om.

Nej Ts. Du kommer inte bli sjuk / emetofoben

Låter bra, har snart gått 5 timmar o känner inget men är inte lugn än. Men kan sur mjölk verkligen smaka så illa? Får för mig att det verkligen var nåt annat som gjorde det. Kändes verkligen som att dricka spya.
  • Scoops

Det värsta som kan hända är att du blir dålig imagen och får diarré. Vilket går över fort för en sån sak. Så ingen fara

• Anonym (Skit också)
    Scoops skrev 2017-04-11 13:15:19 följande:

Det värsta som kan hända är att du blir dålig imagen och får diarré. Vilket går över fort för en sån sak. Så ingen fara

Tack, känner mig lugnare efter era kommentarer. Panikångest o kräkfobi är inte den bästa kombinationen. Har varit i skräck hela dagen, har inte vågat äta nåt ifall..
  • Anonym (Clean)

Äter du kött? Det mesta köttet du äter är mer "nedbrutet/surt" än mjölken du drack. Det är ingen fara.

• LFF
    Anonym (Skit också) skrev 2017-04-11 13:12:12 följande:
    Låter bra, har snart gått 5 timmar o känner inget men är inte lugn än. Men kan sur mjölk verkligen smaka så illa? Får för mig att det verkligen var nåt annat som gjorde det. Kändes verkligen som att dricka spya.
    Japp, sur mjölk smakar vansinnigt illa. Och, den mjölken du drak kan ha varit helt ok att dricka kall men när du hällde den i varmt kaffe så blev den sur.

Själv har jag varit med om att mjölk surnat framför ögonen på mig i ett glas. När vi hällde upp mjölken och drack första lkunken var den helt ok, 5-10 minuter senare var den tjock och klumpig och tvärsur.
  • Anonym (Någon hade bajsat på golvet)
    Anonym (Skit också) skrev 2017-04-11 13:09:55 följande:
    Iq befriande kommentar.
    "IQ-befriad kommentar" var det nog du tänkte skriva. Din kommentar i sig var inte så smart.

Sur mjölk är inget farlig.
  • Anonym (japp)

Jag blev vansinnigt kräksjuk av sur mjölk! Kaskadspydde som en galning flera gånger. 

• Anonym (Skit också)
    LFF skrev 2017-04-11 13:46:25 följande:

Japp, sur mjölk smakar vansinnigt illa. Och, den mjölken du drak kan ha varit helt ok att dricka kall men när du hällde den i varmt kaffe så blev den sur.

Själv har jag varit med om att mjölk surnat framför ögonen på mig i ett glas. När vi hällde upp mjölken och drack första lkunken var den helt ok, 5-10 minuter senare var den tjock och klumpig och tvärsur.

Ja precis, när den blandades med varmt kaffe blev det katastrof. Den första klunken kändes inget konstigt, men tredje, då var det en vidrig smak.
  • Anonym (Skit också)
    Anonym (Någon hade bajsat på golvet) skrev 2017-04-11 13:49:40 följande:

"IQ-befriad kommentar" var det nog du tänkte skriva. Din kommentar i sig var inte så smart.

Sur mjölk är inget farlig.

Skriver från telefonen och den stavar lite som den vill!
  • Anonym (japp)
    Anonym (Skit också) skrev 2017-04-11 13:56:35 följande:

Ja precis, när den blandades med varmt kaffe blev det katastrof. Den första klunken kändes inget konstigt, men tredje, då var det en vidrig smak.

Så var det för mig också. :-/
Svar på tråden Drack sur mjölk, kommer jag bli sjuk nu? Livrädd, lugna mig någon :(