• Brinkly

Brun flytning 4 dagar efter ägglossning

Hej!

Jag var hos gyn och gjorde ul och fick veta att jag hade äl 6 eller 7 april, nu den 11 april fick jag bruna flytningar. Kan jag fått mens bara 4-5 dagar efter äl? Vi har haft sex både 6e, 7e, 8e och 9e, försöker bli gravida.

Någon som varit med om detta och vet något?

• Svar på tråden Brun flytning 4 dagar efter ägglossning
  • Milou3
    Brinkly skrev 2017-04-11 14:55:00 följande:

Hej!

Jag var hos gyn och gjorde ul och fick veta att jag hade äl 6 eller 7 april, nu den 11 april fick jag bruna flytningar. Kan jag fått mens bara 4-5 dagar efter äl? Vi har haft sex både 6e, 7e, 8e och 9e, försöker bli gravida.

Någon som varit med om detta och vet något?

Låter som nidblödning! :)
  • Brinkly
    Milou3 skrev 2017-04-11 15:18:26 följande:

Låter som nidblödning! :)

Tack! Jag hoppas på det.

Har fast så konstig månad med sen äl och om jag haft en vanlig cykel borde mensen dyka upp nu men eftersom jag vet att jag hade äl för 4-5 dagar sen känns allt så konstigt och förvirrande :(
  • Milou3
    Brinkly skrev 2017-04-11 15:25:12 följande:

Tack! Jag hoppas på det.

Har fast så konstig månad med sen äl och om jag haft en vanlig cykel borde mensen dyka upp nu men eftersom jag vet att jag hade äl för 4-5 dagar sen känns allt så konstigt och förvirrande :(

Mensen föregås av äl och inte tvärtom så har du exempelvis 12 dagar lutealfas så kommer mensen 12 dagar efter din sena äl :)

Tror på nidblödning ;)
  • Brinkly
    VeronicaJansson93 skrev 2017-04-11 22:00:06 följande:

Hej jag hoppar in här om det går bra ????är det vanligt att mod blödningen kommer och går?

Det är det nog om det är en nib...
  • Brinkly

Min blödning fortsätter och är nu som en vanlig mens :( så det är nog ingen graviditet på gång :(

• VeronicaJansson93
    Brinkly skrev 2017-04-12 13:11:42 följande:

Min blödning fortsätter och är nu som en vanlig mens :( så det är nog ingen graviditet på gång :(

Samma här ???? men det är bara att försöka igen när den är förbi ????
  • Milou3
    Brinkly skrev 2017-04-12 13:11:42 följande:

Låter väldigt konstigt med mens 4-5 dagar efter äl.
Svar på tråden Brun flytning 4 dagar efter ägglossning