Är det nya testet svagare?
Hej
Tog bild 1 i måndags
Bild 2 idag.
Det är skillnad på ljuset när bilderna tagits men tycker att 2 ser ljusare ut?
Vad tycker ni?
Hej
Tog bild 1 i måndags
Bild 2 idag.
Det är skillnad på ljuset när bilderna tagits men tycker att 2 ser ljusare ut?
Vad tycker ni?
Hur starkt det är beror på kvaliten på testet, inte om du har missfall på gång!
Men varför tar du nytt test om du har ett pos test redan??
För att se om hcg ökar.
Är glad att du försöker lugna mig. Men att hcg utsöndras gör att strecket på gravtest blir starkare ju mer hcg man har..:(
Det beror ju på hur mycket du druckit, hur länge sen du kissade senast, hur mkt pigment det är i stickan etc och sen kan väl nyansen ändras på teststickan när man sparar det efter genomfört test? Gravtest är inte ett dugg till för såna jämförelser, de säger bara om det finns hcg eller ej. Ja eller nej.
Har du fått tydligt pos och en vecka senare är det helt eller nästan neg är det klart att man kan tolka det som ett tecken på att något eventuellt är konstigt, men varför ens testa fler gånger? Det är inget bra sätt att mäta om det går bra eller inte där inne.
Är glad att du försöker lugna mig. Men att hcg utsöndras gör att strecket på gravtest blir starkare ju mer hcg man har..:(
Tack för svar epicnurse.
Jag ska avslöja bebis för mamma i helgen och ville vara på den säkra sidan. När det inte blev starkare imorse fick jag panik och blev jätteorolig.
Får bara hålla tummarna att allt är som det ska!
Tack för svar epicnurse.
Jag ska avslöja bebis för mamma i helgen och ville vara på den säkra sidan. När det inte blev starkare imorse fick jag panik och blev jätteorolig.
Tack! Ska göra det :) <3
Tack för svar epicnurse.
Det är ändå ingen garanti för ett levande foster! Hcg finns kvar i flera veckor efter ett missfall.
Jag föreslår istället: SLUTA TESTA!! Det spelar ju ingen roll! Du kastar pengar i sjön! Du är gravid nu, försök att landa i det.