• Anonym (Konsert)

Biljettforum

Hej!

Jag funderar på att köpa biljett till konsert från Biljettforum.se eftersom biljetterna är slut på dom stora biljettsidorna. 

Men har ingen erfarenhet av detta företag. Många som skriver dåliga omdömen på FB om dom, men är det någon här som har köpt biljetter av detta företag som har input? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-04-12 12:26
    Måste tydligen förtydliga min tråd eftersom folk skriver här, vars åsikt jag ej bett om!

NI SOM HAR KÖPT biljett från biljettforum, har ni haft några problem?

• Svar på tråden Biljettforum
  • Anonym (Bsbbs)

Vad spelar det för roll om omdömena är härifrån eller från Facebook? Hade aldrig köpt från ett ställe med dåliga omdömen oavsett vart dom är publicerade

• Anonym (Konsert)
    Anonym (Bsbbs) skrev 2017-04-12 10:27:46 följande:

Vad spelar det för roll om omdömena är härifrån eller från Facebook? Hade aldrig köpt från ett ställe med dåliga omdömen oavsett vart dom är publicerade

Har du köpt biljetter från biljettforum?
  • Glinda från Oz

Är biljetterna slut på de stora sidorna så är biljetterna slut. Det är en scam sida, du får fejkbiljetter eller inga biljetter alls.

• Anonym (Konsert)
    Glinda från Oz skrev 2017-04-12 10:54:16 följande:

Är biljetterna slut på de stora sidorna så är biljetterna slut. Det är en scam sida, du får fejkbiljetter eller inga biljetter alls.

"Det är en scam sida" Du har också köpt biljetter därifrån eller?

"Är biljetterna slut på de stora sidorna så är biljetterna slut" Hur tänkte du nu? Vet du om att mindre sidor köper upp biljetter för att kunna sälja vidare dyrare? www.biljettnu.se/ ex.
  • Glinda från Oz
    Anonym (Konsert) skrev 2017-04-12 12:28:46 följande:

"Det är en scam sida" Du har också köpt biljetter därifrån eller?

"Är biljetterna slut på de stora sidorna så är biljetterna slut" Hur tänkte du nu? Vet du om att mindre sidor köper upp biljetter för att kunna sälja vidare dyrare? www.biljettnu.se/ ex.

Nej, men jag är inte korkad. Jag tittade på deras sida på Facebook och de har hemska omdömen, det har ju du också settsåvad är problemet?
  • Anonym (Konsert)
    Glinda från Oz skrev 2017-04-12 12:38:38 följande:
    Nej, men jag är inte korkad. Jag tittade på deras sida på Facebook och de har hemska omdömen, det har ju du också settsåvad är problemet?
    Ok. Tack då vet jag.
  • Anonym (Konsert)

Så... Finns det någon som köpt biljetter från detta företag?

• Anonym (Bsbbs)
    Anonym (Konsert) skrev 2017-04-12 13:31:30 följande:

Så... Finns det någon som köpt biljetter från detta företag?

Du kan ju prova så vet du
  • Anonym (Konsert)
    Anonym (Bsbbs) skrev 2017-04-12 13:36:42 följande:
    Du kan ju prova så vet du
    Ber om svar ENDAST från er som köpt biljett där. Ni andra ombeds ej svara! Ni tillför tråden ingenting.
  • Wazp
    Anonym (Konsert) skrev 2017-04-12 14:37:02 följande:

Ber om svar ENDAST från er som köpt biljett där. Ni andra ombeds ej svara! Ni tillför tråden ingenting.

Vilken muntergök du verkar vara
  • Anonym (Qwe)

Biljettforum.se är ett av Sveriges största auktoriserade biljettföretag. Inte på något sätt oseriöst utan oftast den officiella försäljningskanalen av biljetter. Moderbolaget är danska företaget www.billetlugen.dk/

Ticnet (numera ticketmaster) var tidigare störst men på grund av sämre uthämtningsmöjligheter utanför de större städerna har flertalet arrangörer valt att lämna dem för biljettforum.

Biljettakuten, Evenemangstorget och liknade sidor är dock inte ok. De tar överpriser och kurar konsumenterna!

//En som vet och dagligen jobbar med att boka biljetter i Venuepoint (deras boxoffice mot återförsäljare)

• Anonym (Qwe)
    Glinda från Oz skrev 2017-04-12 10:54:16 följande:

Du har ju inte en aning om vad du pratar om. Biljerrforum.se är en autoriserad sida och inte på något sätt oseriös!
  • Anonym (Konsert)

Tackar för era svar, uppskattas! Då kan jag beställa biljetter utan oro! 

Svar på tråden Biljettforum