• Snickarn47

Vad är hårt sex ?

Hallå !

Undrar bara vad ni räknar som hårt sex ?

Och gillar ni det ?

Jag o min sambo har pratat mycket om hårt sex men hon har svårt eller är blyg för vad eller hur hårt hon gillar .

Idag är det hårda knull rent fysiskt alltså och lättare fasthållning som gäller .

Lätta stryptag och ett inlindat hårsvall i min näve när jag tar henne .

Hon njuter och kommer lätt och flera ggr men det känns som hon skulle kunna gilla lite hårdare men är för blyg för att säga det .

Jag flyttar hela tiden fram mina positioner men vet inte var hon har sin gräns .

Nån som har erfarenhet sv nåt liknande ?

Vill ju inte att det blir fel o för mycket för henne .

• Svar på tråden Vad är hårt sex ?
  • Anonym (Man)

Det där är en gråskala. Se vad som känns rätt för dig och henne o diskutera allteftersom gränsen flyttas o se om det fortfarande känns bra.

• Anonym (OST)

Bara att testa sig fram.

• Foreverlove

Hon verkar gilla det du gör skriver du.
    Kom överens om ett stoppord som hon kan använda. T ex rött.
    Då slutar du omedelbart.

• Anonym (69"-man)

Försök först och främst prata med henne. Ta några glas vin så att hämningar släpper. Om hon fortfarande har svårt att prata så säger du till henne att "då kör vi en gång nu så säger du till om något är över din gräns eller något du inte tycker är ok. Du vet att jag älskar dig och inte vill göra något mot dig som du inte tycker är ok. Därför är det viktigt för mig att du lovar att säga stopp om du känner att din gräns är nådd, eller att jag ska lugna ner mig om vi närmar oss dina gränser." Så ökar du hårdheten tills hon säger stopp.

• Anonym (Vad)

Vad är hårt sex för dig? Jag skulle kalla det du beskriver för hårt sex, men jag är ganska vanilj och oerfaren på området.

• Eena

Säger som övriga. Ta små försiktiga steg och stäm av att hon fortfarande gillar det. Jag har varit i hennes situation och vet att det är svårt att uttrycka, och faktiskt även att veta när man är oerfaren, hur långt man vill gå.

Svar på tråden Vad är hårt sex ?