10+ äl blank gravidtest
Hej tjeje
Ser ni nåt?????
Hej tjeje
Ser ni nåt?????
Tyvärr inte :( hur många dagar har su kvar till mens?
Jag hade postiv äl test den andra april så idag 10+ äl
Och bim 15/04, håll tummarna för mig det vår 7 försök ??????????????
Jag hade postiv äl test den andra april så idag 10+ äl
Och bim 15/04, håll tummarna för mig det vår 7 försök ??????????????
Håller tummarna för er. Försök vänta till den 15de för är du gravid fördubblaa hormonet varnnan till var tredje dag. Vart kommer testet ifrån? Jag har haft bäst erfarenhet med rfsus test samt CB digital.
Tack va snällt jag önskar Alla som väntar få pluss i den hära tråden <3
Jag har gått över mensen med 7 dagar och test visar negativt men har haft molande värk sedan ägglossning ???? Så jobbigt o behöva vänta på svar vad det beror på pm det är graviditet eller sen mens ! Min vännina testade negativt fram tills hon varit gravid i 1,5 månad då fick hon ett positivt så det är olika för alla vi får hålla tummarna ????
Jag har köpt RFSU gravidtest och uppdatera er om de nåt nytt, de jobbigt när man får negativa resultat :(
Hej tjeje
Ser ni nåt?????
Jag har tagit äl test o gravidtetst från RFSU och här är bilden !!!? Jag fattar nål hur kan de vara så postiv äl test
Min vännina testade med clearblue och dom visade negativt även fast hon var i V4 :) jag ska testa igen på måndag nu har det varit många negativa så får ta det lite lugnt och vänta in det. Uppdatera gärna hur det går för dig ! Tyckte också jag anade ett sträck när jag tittade först men osäkert !