Klarar inte att göra slut.. HJÄLP!
Känner att jag bör göra slut med min pojkvän då jag inte längre är kär.
Men så fort jag tänker på att göra slut blir jag jätte ledsen och kan inte tänka mig att lämna honom. Kan inte tänka mig att vara utan honom. Någon sorts separationsångest antar jag. Men kan inte tänka mig ett liv utan honom, samtidigt längtar jag efter det, att få vara själv. Men han är mer som min bästa vän just nu. Så måste verkligen göra slut!!!
Men när jag tittar på honom så ser jag världens sötaste, snyggaste, goaste, snällaste kille som jag en gång var väldigt kär i, men inte är längre... :( Så sorgligt och hemskt. Men vi passar inte ihop egentligen, vi är sjukt olika. Inget fel med det, men det krockar och det har börjat märkas tydligt efter 3 år ihop.
Klarar inte av att göra slut men mår riktigt dåligt av detta. Har tagit upp det lite försiktigt för ett tag sen men då blev han helt förstörd och då sa jag att vi ska försöka lösa det (ville självklart det och sa det inte bara för att trösta utan även för att jag fick så mycket ångest av att lämna, men visste att EGENTLIGEN så måste jag). Men det är inget som går att lösa utan det är bara såhär.. Är på något sätt helt handlingsförlamad och ångestfylld. Är även inne i en depression just nu, blir inte bättre av att jag tvingar mig själv vara i detta heller...
Har varit fast i dessa tankar va 1,5 av 3 år... :( går upp och ner hela tiden. herre gud :(
Hjälp?!?!?