• Danielknas

    HJÄLP! Drömmer om att flytta utomlands!

    Hej alla här i familjeliv!

    Jag sitter i en skit jobbig sits för ett år sedan träffade jag en tjej och vi flyttade ihop väldigt fort lite för fort enligt mig, men iaf har en stor dröm om att flytta utomlands och hon vet om den drömmen men hon vill inte och hon älskar mig väldigt mycket och jag älskar henne med dock betyder denna drömmen väldigt mycket för mig.

    Frågan är vad man ska göra?

    Hatar att såra människor för mår skit dåligt av det plus att jag är konflikträdd, men vill verkligen följa mina drömmar.

    Det värsta är att kommer inte våga såra hon i nuläget då hon mår jätte dåligt vilket hon säger att hon gjort i hela sitt liv ibland känns det som vi är tillsammans pga att jag bryr mig om henne och tycker synd om hon plus hon har sagt att jag räddade hennes liv.

    Min mardröm är att hon skulle ta sitt liv om jag lämnar henne, skulle typ krossa hela mig.

    Förlåt för min svenska osv men skulle uppskatta alla svar.

    Mvh : förvirrad person

  • Svar på tråden HJÄLP! Drömmer om att flytta utomlands!
  • Dixie

    Vad är dina tankar med att flytta utomlands, vill du testa att bo i ett annat land 6 månader eller flytta för alltid?

    Har din flickvän sökt hjälp för att hon mår dåligt?

  • Danielknas

    Första tanken är att testa att bo utomlands så får man se sen hur man känner och så.

    Hon går på psykolog men svårt att tänka positivt försöker alltid med att ge henne råd hur man kan tänka istället men känns som att hon inte vill tänka annorlunda ibland.

    Hon har till och med försökt ta sitt liv under vårt förhållande tyvärr.

Svar på tråden HJÄLP! Drömmer om att flytta utomlands!