• GRAVID KVINNA 23

BF i december ?

Jag är gravid i ungefär 2-3 veckor. Men jag vet inte exakt i vilken veckan jag är?

Kan ni hjälpa mig å räkna ut det ?

Min senaste mens var i 2 Mars , 7 dagars mens och i 28 dagars men cykel.

Testade mig 10 och 13 April och visar

Gravid - 2-3 veckor.

Men i vilken veckan är jag?

Barnmorskan tid har jag den 25/4

• Svar på tråden BF i december ?
  • Anonym (Grattis)

Du borde vara i 5+3 med bf 11/12 :)

• Anonym (Grattis)
    Anonym (Grattis) skrev 2017-04-14 18:03:18 följande:

Du borde vara i 5+3 med bf 11/12 :)

Förlåt!! 6+1 mensr jag. Med vänlig hälsning, snurrig gravid :)
  • GRAVID KVINNA 23

DET PASSAR TILL DEN BILDEN SOM JAG HAR KOLLAD :) om det är så är jag glad, för jag tänkte att Clearblue visade 2-3 veckor...
  • Anonym (Grattis)
    GRAVID KVINNA 23 skrev 2017-04-14 19:12:59 följande:

DET PASSAR TILL DEN BILDEN SOM JAG HAR KOLLAD :) om det är så är jag glad, för jag tänkte att Clearblue visade 2-3 veckor...

Det är sedan du blev befruktad. Så får du lägga på 2 veckor för mens till äl :)
  • vasg

CB visar ålder på fostret, graviditet räknas från mensens första dag, så får du 2-3 veckor på CB är det 2-3 veckor sedan du blev befruktad. Lägg till 2 veckor på det så har du din graviditetsvecka. Jag är i vecka 5 (4+3) och fostret är 2 veckor och 3 dagar gammalt) fick 2-3 på CB igår

• GRAVID KVINNA 23
    vasg skrev 2017-04-14 23:36:32 följande:

CB visar ålder på fostret, graviditet räknas från mensens första dag, så får du 2-3 veckor på CB är det 2-3 veckor sedan du blev befruktad. Lägg till 2 veckor på det så har du din graviditetsvecka. Jag är i vecka 5 (4+3) och fostret är 2 veckor och 3 dagar gammalt) fick 2-3 på CB igår

Så betyder det att 4+3 ? Inte 6+1?
  • Sophiee123

Hej! Kan vi inte starta en fb messenger grupp? Har också bf i slutet av dec. Plussade igår i v. 1-2 :)

Svar på tråden BF i december ?